SebeKK Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 Mam pytanie ile powinien wskazywac wskaznik boost na wylaczonym silniku? Wg mnie powinno byc na zero, a wskaznik po wlaczeniu pokazuje okolo -0,4. Wskaznik jest na siniku krokowym, czyzby padniety mapsensor autogauge? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chuchras Napisano 5 Października 2013 Udostępnij Napisano 5 Października 2013 > Mam pytanie ile powinien wskazywac wskaznik boost na wylaczonym silniku? Wg mnie powinno byc na > zero, a wskaznik po wlaczeniu pokazuje okolo -0,4. Wskaznik jest na siniku krokowym, czyzby > padniety mapsensor autogauge? ja mam zwykly analog i pokazuje tyle ile jest w dolocie czyli podcisnienie, ok -0,4 - -0,6 aaaa na jalowych na wylaczonym oczywiscie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2013 > ja mam zwykly analog i pokazuje tyle ile jest w dolocie czyli podcisnienie, ok -0,4 - -0,6 > aaaa na jalowych na wylaczonym oczywiscie 0 A w dieslu turbo nie powinno byc okolo 0 i wzwyz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 analogowy okłamuje we wszystkie strony był na necie test chyba na forum bmw, przy wskaźnikowym 1.5b w dolocie były już 2 bary w dieslu powinno być od 0 wzwyż, a w benzynie ok -0.6 bar w dieslu przecież nie ma podciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2013 > analogowy okłamuje we wszystkie strony > był na necie test chyba na forum bmw, przy wskaźnikowym 1.5b w dolocie były już 2 bary > w dieslu powinno być od 0 wzwyż, a w benzynie ok -0.6 bar > w dieslu przecież nie ma podciśnienia no dlatego mnie to zastanowilo, bo wiem ze nie moze byc podcisnienia...zmienie mapsensor na poczatku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2013 witam. problem zostal rozwiazany poprzez wymiane czujnika doladowania ze wskaznika. teraz parametry sa prqwidlowe przeklamanie rzedu 0,05-0,015bar. wiec ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.