PAFcioKRAK Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 Jako ze aura marna to wymieniłem oponki na zimowe. I wszystko byłoby ok, gdyby nie jedna sprawa, której przed wymiana nie było. Przy mocniejszym hamowaniu, powiedzmy tak z 80 km/h, wibruje pedal hamulca. Jak jade wolniej/hamuje lzej zero drzenia. Jak myślicie, możliwe ze to cos z oponami? Nie wiem, wyważenie, felerne opony (nowe sa) itp. itd.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Jako ze aura marna to wymieniłem oponki na zimowe. > I wszystko byłoby ok, gdyby nie jedna sprawa, której przed wymiana nie było. > Przy mocniejszym hamowaniu, powiedzmy tak z 80 km/h, > wibruje pedal hamulca. > Jak jade wolniej/hamuje lzej zero drzenia. > Jak myślicie, możliwe ze to cos z oponami? Nie wiem, wyważenie, felerne opony (nowe sa) itp. itd.? a to nie ABS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > a to nie ABS? Nie, mam koncowke miska bez ABS-owego. Zreszta, gdyby ABS się wlaczal to albo musiały by być lyse opony albo ABS uwalony. Tj. mocne hamowanie ale nie takie, powiedzmy na granicy blokady kolek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Jako ze aura marna to wymieniłem oponki na zimowe. > I wszystko byłoby ok, gdyby nie jedna sprawa, której przed wymiana nie było. > Przy mocniejszym hamowaniu, powiedzmy tak z 80 km/h, > wibruje pedal hamulca. tarcza bije jak dostaje ciepla? na poczatek zamien kolka przod/tyl jak dalej bedzie to samo to znaczy ze tarcza jak nie to felga/opona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Nie, mam koncowke miska bez ABS-owego. > Zreszta, gdyby ABS się wlaczal to albo musiały by być > lyse opony albo ABS uwalony. > Tj. mocne hamowanie ale nie takie, powiedzmy na granicy blokady kolek. tarcze raczej trudno skrzywić, przy zamianie kół, ale jak bije tylko przy hamowaniu, to raczej nie koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > tarcza bije jak dostaje ciepla? > na poczatek zamien kolka przod/tyl jak dalej bedzie to samo to znaczy ze tarcza jak nie to > felga/opona Bez znaczenie czy hample cieple czy zimne. Do przyjazdu do gumiarza wszystko ok po wyjeździe kupa. Wiadomo, podjade do gościa jutro bo może cos spitolili, tylko, wiadomo inna rozmowa jak się ma jakiś, chociaż maly kierunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > tarcze raczej trudno skrzywić, przy zamianie kół, ale jak bije tylko przy hamowaniu, to raczej nie > koła. No wladnie tu mam dylemat, bo w miedzy czasie znalazłem przeczytałem pare takstow na necie gdzie goście mieli, w roznych autach podobny problem, raz wychodzoilo ze cos z montażem, raz ze z wyważeniem itd. Oczywiście były tez jakies tematy zawieszeniowe, ale zawsze było cos wcześniej, jakies drgania czy innego duperele które dopiero po wymianie się nasilily. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > No wladnie tu mam dylemat, bo w miedzy czasie znalazłem przeczytałem pare takstow na necie gdzie > goście mieli, w roznych autach podobny problem, raz wychodzoilo ze cos z montażem, raz ze z > wyważeniem itd. > Oczywiście były tez jakies tematy zawieszeniowe, ale zawsze było cos wcześniej, jakies drgania czy > innego duperele które dopiero po wymianie się nasilily. mam podobnie po wymianie opon na zimowe, wg mnie nie jest to wina tarcz, bo wtedy drgałaby kierownica, obstawiam, ze to wina bębnów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > mam podobnie po wymianie opon na zimowe, wg mnie nie jest to wina tarcz, bo wtedy drgałaby > kierownica, obstawiam, ze to wina bębnów No to wszystko by na to wskazywalo gdyby nie to ze przed wymiana było wszystko ok ani minimalnego dygniecia hamulca. Notabene, bebny i szczeki miałem wymieniane z pol roku temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > No to wszystko by na to wskazywalo gdyby nie to ze przed wymiana było wszystko ok ani minimalnego > dygniecia hamulca. > Notabene, bebny i szczeki miałem wymieniane z pol roku temu. ale wymieniałeś same opony czy koła? bo ja wymieniałem z alu na stal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > ale wymieniałeś same opony czy koła? bo ja wymieniałem z alu na stal Wymienialem same opony, tzn. letnie sio i na te same fele zimowki i wio na auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Wymienialem same opony, tzn. letnie sio i na te same fele zimowki i wio na auto. no to dziwne, a felgi masz tak samo stronami założone jak poprzednio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > no to dziwne, a felgi masz tak samo stronami założone jak poprzednio? Tego, prawde powiedziawszy nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Tego, prawde powiedziawszy nie wiem. to może tu tkwi przyczyna, tzn coś jest nie tak z jakąś felgą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > to może tu tkwi przyczyna, tzn coś jest nie tak z jakąś felgą No ale wczesniej byłoby ok tudzież nie wyszloby na wywazaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > No ale wczesniej byłoby ok tudzież nie wyszloby na wywazaniu? wcześniej może np jakaś felga, którą teraz masz z tyłu była z przodu? z gumiarzami też różnie bywa, może nie jest dobrze wyważona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > wcześniej może np jakaś felga, którą teraz masz z tyłu była z przodu? z gumiarzami też różnie bywa, > może nie jest dobrze wyważona No możliwe ze zamienili albo cos spieprzyli bo 3 zapylalo przy wymianie bo ciut mi się spieszylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > No możliwe ze zamienili albo cos spieprzyli bo 3 zapylalo przy wymianie bo ciut mi się spieszylo. więc na poczatek jedyne sensowne rozwiązanie to chyba ponowne sprawdzenie tylnych felg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > No możliwe ze zamienili albo cos spieprzyli bo 3 zapylalo przy wymianie bo ciut mi się spieszylo. Obadaj koła, podmień je miejscami i zrób ze 100-200km, niech to się poukłada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Obadaj koła, podmień je miejscami i zrób ze 100-200km, niech to się poukłada No wlasnie tak zrobie, tzn zrobi gumiarz pewnie bo dzwoniłem ze po wymianie kapci jest cos nie halo. Oczywiście, jak się można domyslac, pierwszy tekst był ze to niemożliwe żeby cos przez wymiane Tylko ciekawe jak się popsulo tak nagle No ale zobaczymy bo jade po 16 żeby rzucil okiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > więc na poczatek jedyne sensowne rozwiązanie to chyba ponowne sprawdzenie tylnych felg Odpowiedz znalazła się bardzo szybko, lewy tylny bęben się zrobil jajowaty. Ot tak nagle i po prostu. I to faktycznie prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekgdy Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Odpowiedz znalazła się bardzo szybko, lewy tylny bęben się zrobil jajowaty. Ot tak nagle i po > prostu. I to faktycznie prawda. czyli dobrze obstawiałem swoja drogą z coraz gorszych materiałów robią części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > czyli dobrze obstawiałem > swoja drogą z coraz gorszych materiałów robią części No fakt, niecale pol roku po wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.