-
Liczba zawartości
1 759 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O PAFcioKRAK
- Urodziny 18.04.1971
Retained
- weteran
Contact Methods
-
Gadu-Gadu
3769376
Profile Information
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Kraków
-
Zainteresowania
hm....autko :) moje :P
-
Samochód
Ceed
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
PAFcioKRAK's Achievements
kierowca (12/20)
11
Reputacja
-
Właśnie nosiłem się zamiarem zapytania czy ktoś ma to samo z Nokianami 225/45/17 i przy V~130 km/h buczą jak najęte. Zero bicia, rezonsansów, drgań itp. Gumiarz (a nie "gumiarz") posprawdzał mi wszystko do spodu - wszystko proste itp. itd. Chyba trza chyba poczekać na większy przebieg na nich. Cale szczęście że 90% przebiegu robię po mieście bo na autostradzie czy cuś to by mnie chyba szlag trafił.
-
Rozumie ze masz jakiś problem z Kia (przynajmniej czytając twoje wypowiedzi) ale, deko się mylisz. Bo okazuje się ze to tak, "pi razy drzwi", jest pol na pol z tym uznawaniem. Bardziej mi wygląda na to ze to zależy co wymyśli konkretne ASO a nie ze nie uznamy bo nie i już. O ile pamiętam to ktoś gdzie pisał ze mu wymienili bez problemu przy przebiegu ponad 10 tys.
-
Ink czyli wychodzi ze nic nowego. Ja jade 27go z Ceedem który ma nalot 3500 km bo na pierwszym wyjeździe na autostradę okazało się że przy V ok.140 km/h tak bije po pedale hamulce ze historia Zapewne tarcze "pogło", chociaż nie było żadnego gwałtownego chłodzenia, przegrzania itp. itd.:) Nawet pierwszy tysiąc jazdy na luzaku jak pisze w instrukcji. Niby gość w ASO się zdziwił że przy takim przebiegu jest problem ale to i tak zapewne będzie kwestia "pewnie wjechał pan w kałużę jak były rozgrzane" albo "pewnie lał pan wodę na rozgrzane tarcze na myjni" tudzież "musiał pan ostro przegrzać hamulce że się pogięło"
-
Kev, no wlasnie dawalo rade z przodu na chwile:) efekt dwa zabite silniczki
-
Na 99,5% silniczek poleciał, ale pewnie nie sam z siebie tylko przez to że zatarły się te bolce w które wchodzą ramiona wycieraczek. Niestety przerabiane i w CCS i w Pandzie. U mnie była wymiana silniczka (bo się spalił) oraz całego tego mechanizmu od sliniczka do wycieraczek. Nie pamiętam już kosztów ale nie zabijały bo bym to pamiętał Aha czyszczenia, szlifowanie, smarowanie itp. wszystkiego nic nie dawało w sumie
-
Lista obecności H/K, czyli kolejno odlicz ;)
PAFcioKRAK odpowiedział volcan na temat - Hyundai / Kia itp. made in Korea
No to i ja się przywitam A zatem od dzisiaj, poza czerwoną Pandzią oczywiście, jeżdżę sobie I30 z 2012 roku - w tej dłuższej wersji -
> sa we wszytkich - i benzynowych i dieslach To jeszcze jedno pytanko, 2.0 PB jest na lancuchu?
-
Dzien dobry:) jak tak po siasiedzku z Pandokacika:) z pytaniem Czy w benzyniakach w Mondeo Mk 4 sa dwumasy, czy tylko w TDCI (tzn o ile tam sa ) ?
-
> czyli dobrze obstawiałem > swoja drogą z coraz gorszych materiałów robią części No fakt, niecale pol roku po wymianie.
-
> więc na poczatek jedyne sensowne rozwiązanie to chyba ponowne sprawdzenie tylnych felg Odpowiedz znalazła się bardzo szybko, lewy tylny bęben się zrobil jajowaty. Ot tak nagle i po prostu. I to faktycznie prawda.
-
> Obadaj koła, podmień je miejscami i zrób ze 100-200km, niech to się poukłada No wlasnie tak zrobie, tzn zrobi gumiarz pewnie bo dzwoniłem ze po wymianie kapci jest cos nie halo. Oczywiście, jak się można domyslac, pierwszy tekst był ze to niemożliwe żeby cos przez wymiane Tylko ciekawe jak się popsulo tak nagle No ale zobaczymy bo jade po 16 żeby rzucil okiem
-
> wcześniej może np jakaś felga, którą teraz masz z tyłu była z przodu? z gumiarzami też różnie bywa, > może nie jest dobrze wyważona No możliwe ze zamienili albo cos spieprzyli bo 3 zapylalo przy wymianie bo ciut mi się spieszylo.
-
> to może tu tkwi przyczyna, tzn coś jest nie tak z jakąś felgą No ale wczesniej byłoby ok tudzież nie wyszloby na wywazaniu?