MADAR Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 Witam. Mamy ze znajomym problem. Corsa z 96r. W aucie niedawno była wymieniana uszczelka pod glowica + rozrząd i wszystko było ok. Po ok. tygodniu Corsa nagle zgasla podczas jazdy. Póżniej jeszcze czasem odpalała i chodziła 2- 3 min. , a czasem już w ogóle - ogólnie tak na chybił trafił. Patrzyliśmy kostki, przewody, mase - na oko wszystko wygląda Ok. Komputer pokazał błąd - czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik zmieniliśmy i nadal bez poprawy. Po wymianie czujnika wyskoczył błąd cewka - również i ona została wymieniona i po jej wymianie auto już w ogóle nie kręci ani na nowej , ani na starej cewce. Okazało się również , że już do cewki nie dochodzi prąd. Komputer również w między czasie był podmieniany. Macie jakieś pomysły ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 Pod co dokladnie bylo podlaczone auto, co za komputer/program?? Czy przypadkiem nie czujnik walka a walu padl ?? Ten czujnik idzie zmierzyc na opornosc, nie mam teraz zainstalowanego TISa a a nie pamietam wartosci ile i jakie powinne byc na pinach od czujnika a jakie od ECU - bo moze jednak padl komp, nie ma napiecia we wtyczce od strony ECU i nie odpalisz. Mozna w sumie gdybac bez pomiarow sie nie obedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > Komputer również w między czasie był podmieniany. A czy po podmianie kompa nie trzeba odpalać kluczykiem z drugiego auta bo jest inny immobilizer? Jeśli brak paliwa albo iskry to może być padnięty czujnik położenia wału, jak kolega wyżej pisze - przy braku impulsów z czujnika silnik się zatrzymuje. Czy pasek wielorowkowy się obraca wraz z rozrusznikiem? Może koło pasowe jest luźne i nie daje impulsów na czujnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 Dzieki za podpowiedzi. Po wielu trudach okazało się, ze pod deska jest masa od cewki - i to ona padla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Dzieki za podpowiedzi. > Po wielu trudach okazało się, ze pod deska jest masa od cewki - i to ona padla. W pierwszej wypowiedzi napisales : Patrzyliśmy kostki, przewody, mase - na oko wszystko wygląda Ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > W pierwszej wypowiedzi napisales : > Patrzyliśmy kostki, przewody, mase - na oko wszystko wygląda Ok. Sprawdzalismy pod maska, natomiast konkretny przewod masowy od cewki jest w aucie gdzies pod decha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.