ar2rek Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Witam Uwaliłem niechcący oryginalnego kompa IAW18F B4 i zakupiłem (był od ręki) IAW18F B3. Najprawdopodobniej od zmiany kompa mam problemy z odpalaniem auta, na zimno i ciepło, silnik ma również problemy z utrzymaniem niskich obrotów. Wszystko podejrzane zostało sprawdzone. Nie dawno odkryłem że silniczek krokowy nie jest sterowany przez B3, więc może to to? Auto nie ma inny objawów, płynnie przyspiesza, nie szarpie. Proszę o pomoc czy rzeczywiście są jakieś są różnice w tych komputerach, lub może podesłać schematy elektryczne to sam popatrzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Spróbuj poszukać postów Glacy na ten temat, miał kiedyś jakieś problemy z pozamienianymi końcówkami od krokowca w jakimś kompie. Może też po prosty wyjście/wyjścia od krokowca są w tym kompie uwalone...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 > Spróbuj poszukać postów Glacy na ten temat, miał kiedyś jakieś problemy z pozamienianymi końcówkami > od krokowca w jakimś kompie. Może też po prosty wyjście/wyjścia od krokowca są w tym kompie > uwalone...? To żeś mnie pocieszył Kombinuję jak mogę, bo wydaje mi sie ze sterowanie krokowcem jest moze na innych pinach w kompie, ale coś mi się wydaje że i tak skończy się zakupem, tego właściwego B4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.