ulik87 Napisano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2014 Hej, Nie mam dostępu do internetu chwilowo, a męczy mnie temat i być może będziecie w stanie trochę podpowiedzieć. Gdzieś mi ostro gubi olej. Pacjent to gulf mk5. Altek zawalony, chłodnica na wysokości paska też. Ewidentnie gdzieś cieknie na koło pasowe i rozrzuca. Spód cały w oleju, całe sanki mokre. Czy to uszczelniacz wału, czy coś jeszcze lubi w tym silniku puścić? Rozrząd na łańcuchu, więc pod osłoną olej. Jeśli jednak to uszczelniacz, jaką śrubą mocowane jest kółko na wale? Wygląda na jakiś zewnętrzny torx tudzież spline... ktoś wie jaki to konkretnie rozmiar? Tam jest jakiś wypust, kołek ustalający, który z miłą chęcią wpadnie mi pod pokrywę rozrządu przy ściąganiu kółka? Czym w razie czego wydłubać stary uszczelniacz i ładnie wcisnąć nowy? Dzięki z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 jak nie masz netu to jak to napisałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2014 Przekaz myślowy BTW. Sprawdziłem odmę... Nie wiem czy to tak ma tu działać, ale chyba nie bardzo. Niby jest drożna, ale bez znaczenia, czy to dmuchnę od strony pokrywy zaworów, czy spróbuję zassać od strony dolotu... Powietrze leci bez żadnych oporów. Więc nie dość że uszczelniacz wygląda na walnięty, to i odma jakby nie do końca sprawna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.