Skocz do zawartości

Lanaab koreańskiej półkrwi


DoLeCk

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Zostałem poproszony do krótkiego opisu swojego wynalazku smile.gif

Bazowo było:

Daewoo Lanos 1.5 z 1999 roku.

Aktualnie jest:

2.0 Turbo b204l z Saaba 900 po kompletnej odbudowie z paroma modyfikacjami smile.gif

Trionic 5 ECM

Skrzynia d20

Półosie na zamówienie.

Felgi z Seata Ibizy Cupra 16"

Tylne hamulce z Opla Astry.

Belka tylnego zawieszenia z Vectry.

Sprężyny Eibach Pro Kit -30mm.

Amortyzatory Bilstein B8.

Rozpórki przednie dolna i górna.

Wydech 2.5" na tłumiku przelotowym środkowym i komorowym końcowym.

Wtryskiwacze BOSCH DEKA 630ccm.

W oczekiwaniu na montaż:

- wydajniejszej pompy paliwa Walbro GSS340

- 4tłoczkowe zaciski przednich hamulcy z BMW

- EBC Apexi AVC-R

Samych modyfikacji jest jeszcze całe mnóstwo, a możecie poczytać o nich w tym wątku: IKL

Maksymalnie udało się ugrać takie parametry, jednakże to było w zeszłym sezonie smile.gif Wszystko przy jakże zacnym doładowaniu w wysokości 0,5bara zlosnik.gif

lanosmaxpompypaliwa.jpg

Auto obecnie prezentuje się tak:

wfdd.jpg

http://imageshack.com/a/img705/5688/dsc0274kp.jpg

http://imageshack.com/a/img839/3752/dsc0275is.jpg

http://imageshack.com/a/img513/7707/dsc0276tx.jpg

http://imageshack.com/a/img201/8480/rkk0.jpg

http://imageshack.com/a/img41/2605/uarz.jpg

http://imageshack.com/a/img34/8946/vfum.JPG

http://imageshack.com/a/img28/705/mlbo.jpg

http://imageshack.com/a/img802/172/5bkt.jpg

http://imageshack.com/a/img43/3831/d423.jpg

http://imageshack.com/a/img801/4207/u55i.jpg

http://imageshack.com/a/img109/846/8frh.jpg

http://imageshack.com/a/img42/46/fxhp.jpg

Jakieś filmiki:

Plany na ten sezon to rozdmuchanie drania do pełni turbosprężarki (350KM wraz z około 350-400Nm aby skrzyni nie zabić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co Cię skłoniło do takiego rzeźbienia lanka ?

> Nie łatwiej było kupić pełnokrwistego sabba i poprawiać fabrykę ?

A nie prościej jest wydać powiedzmy 400000zł na nowe RS4/5/6?

Marzenie posiadania doładowanego motoru w czymś niepozornym. Trafił się dawno temu Lanos wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie prościej jest wydać powiedzmy 400000zł na nowe RS4/5/6?

Nie dla każdego to szczyt marzeń ! hehe.gif

> Marzenie posiadania doładowanego motoru w czymś niepozornym. Trafił się dawno temu Lanos

Czyli taki zbieg okoliczności bardziej ok.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie dla każdego to szczyt marzeń !

Nigdzie nie padło takie stwierdzenie wink.gif

> Czyli taki zbieg okoliczności bardziej

Z wyborem auta tak, ale udało mu się wskrzesić mi coś co można nazwać więzią faceta i mechaniki.

A przy okazji okazało się, że nie ma tego wiele u nas w kraju smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdzie nie padło takie stwierdzenie

> Z wyborem auta tak, ale udało mu się wskrzesić mi coś co można nazwać więzią faceta i mechaniki.

> A przy okazji okazało się, że nie ma tego wiele u nas w kraju

To pogratulować ok.gif20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...
  • 2 miesiące później...
  • 1 miesiąc później...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Tak więc z Piątku na Sobotę podjechałem sobie do Coobcia sprawdzić AFR bo miałem wrażenie, że podlewa za mocno. Winny się znalazł i sonda wymaga już wymiany. Po jej odpięciu wraz z Kubą udaliśmy się na Niemiecke ałtobany celem sprawdzenia map paliwowych grinser006.gif

Miało to zająć góra dwie godziny... Skończyliśmy po 6 godzinach grinser006.gif

Auto zostało wystrojone na...

Zaczęło się od standardu u mnie czyli 0,5 bara.

Potem było 0,4 bara.

Następnie 0,6 bara.

Kolejno 0,8 bara, 1 bar by na końcu stanąć na 1,1 bara grinser006.gif

Przeciąg był niesamowity ale powyżej 1 bara i 5000 rpm paliwa było za mało.

Definitywnie stanęło na 0,8 bara aby jeszcze chwilę się poturlać na seryjnej pompie paliwa.

Pierwsze trzy biegi zostały podbite z doładowaniem, pozostałe dwa zaś zbite z doładowania do stałych 0.6 bara. Najfajniejsze jest to, iż doładowanie zadane sterownikowi jest stałe i trzyma się w pełnym zakresie obrotów.

Tak, tak pierdzielę się z tym ale póki co nic nie poradzę - są inne priorytety smile.gif

Coobcio szacuje okolice 400Nm i 300KM.

Jednak AVC-R to jest niesamowita zabawka umożliwiająca mnóstwo frajdy bez wysiadania z fotela grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.