Skocz do zawartości

2.0 MultiJet - Głośna praca, wysokie spalanie chwilowe


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jak na razie 3 razy zdarzyło mi się że silnik zaczynał na prawdę głośno pracować, na każdych obrotach, szczególnie przy mocno wciśniętym gazie.

Spalanie chwilowe przy tym gigantyczne, tak trochę jak przy wypalaniu DPF.

Myślałem że to coś w dolocie się rozszczelniło, ale po zgaszeniu i uruchomieniu już było ok. Potem zrobiło się tak znowu ale po strasznym korku więc wygląda to jak DPF, tyle że do tej pory inaczej to się objawiało i też nie miałem jak sprawdzić czy bez gaszenia samo przechodzi jeśli się dalej/szybciej pojedzie.

Jakieś pomysły?

ps: silnik jak w temacie, przebieg koło 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> jak na razie 3 razy zdarzyło mi się że silnik zaczynał na prawdę głośno pracować, na każdych

> obrotach, szczególnie przy mocno wciśniętym gazie.

> Spalanie chwilowe przy tym gigantyczne, tak trochę jak przy wypalaniu DPF.

> Myślałem że to coś w dolocie się rozszczelniło, ale po zgaszeniu i uruchomieniu już było ok. Potem

> zrobiło się tak znowu ale po strasznym korku więc wygląda to jak DPF, tyle że do tej pory

> inaczej to się objawiało i też nie miałem jak sprawdzić czy bez gaszenia samo przechodzi jeśli

> się dalej/szybciej pojedzie.

> Jakieś pomysły?

> ps: silnik jak w temacie, przebieg koło 125

Kup sobie kabelek i podłącz się do auta i odczytaj ewentualne błędy praz zobacz jaka jest średnia odległość miedzy wypalaniami DPF i stopień zatkania. Przerywanie wypalania DPF to najgorsze co można zrobić, sprawdź czy nie masz za dużo oleju w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imho DPF, towarzyszy temu skakanie obrotów na biegu jałowym i częste włączanie wentylatorów?

Sprawdziłbym na Twoim miejscu w ecu co ile się wypala, mocno przytkany potrafi co 200-300km się czyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kup sobie kabelek i podłącz się do auta i odczytaj ewentualne błędy praz zobacz jaka jest średnia

> odległość miedzy wypalaniami DPF i stopień zatkania. Przerywanie wypalania DPF to najgorsze co

> można zrobić, sprawdź czy nie masz za dużo oleju w silniku.

A gdzie takie kabelki do Bravo 2.0 można kupić?

Oleju jest tyle co trzeba. Objawy wypalania DPFu do tej pory wyglądały inaczej. Silnik działał normalnie a przede wszystkim skakały obroty na biegu jałowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A gdzie takie kabelki do Bravo 2.0 można kupić?

multi ecu scan lub fiat ecu scan + elm327 (na allegro + przejściówki na viaken.pl) , jak podłączyć i jak obsługiwać wyszukaj na kąciku stilo, lub tutaj klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.