BlacKnight Napisano 6 Marca 2006 Udostępnij Napisano 6 Marca 2006 Witam Zwracam sie do was po sasiedzku z prozba o pomoc. Niestety wyszukiwarka po ostanich modernizacjach dziala jak dla mnie "dziwnie". Sprawa wyglda tak ze kumpel w Clio 98r ma problem, jak skreca na maxa kierownice to slychac stuki z prawego kola, czy to skret w lewo czy w prawo. Na postoju to samo jak juz kolo do maxa dobija to slychac stuki, jak jedzie szybko to nie skreca rzecz jasna na maxa to nie wiadomo. Był juz u dwoch specow (staje diagnostyczne) i nie potrafili zdjagonozowac usterki. Sugerowalem kumplowi ze to moze byc przegob ale spece stwierdzili ze to nie przegob. Kumpel ma jezdzic i sie nie przejmowac czy szukac dalej? pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinjachna Napisano 7 Marca 2006 Udostępnij Napisano 7 Marca 2006 > Witam > Zwracam sie do was po sasiedzku z prozba o pomoc. Niestety > wyszukiwarka po ostanich modernizacjach dziala jak dla mnie > "dziwnie". > Sprawa wyglda tak ze kumpel w Clio 98r ma problem, jak skreca na maxa > kierownice to slychac stuki z prawego kola, czy to skret w lewo > czy w prawo. Na postoju to samo jak juz kolo do maxa dobija to > slychac stuki, jak jedzie szybko to nie skreca rzecz jasna na > maxa to nie wiadomo. Był juz u dwoch specow (staje > diagnostyczne) i nie potrafili zdjagonozowac usterki. > Sugerowalem kumplowi ze to moze byc przegob ale spece > stwierdzili ze to nie przegob. Kumpel ma jezdzic i sie nie > przejmowac czy szukac dalej? > pzdr. Siemka, powiem Ci że to mogą być łożyska do wymiany, a niestety we francuzach nieraz tak juz jest ze po kilku latach coś w nich zaczyna stukać tylko troche dziwne ze tylko przy skrącaniu, ja bym jednak sprawdził w ASO niż jeździł dalej z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 8 Marca 2006 Udostępnij Napisano 8 Marca 2006 > Witam > Zwracam sie do was po sasiedzku z prozba o pomoc. Niestety > wyszukiwarka po ostanich modernizacjach dziala jak dla mnie > "dziwnie". > Sprawa wyglda tak ze kumpel w Clio 98r ma problem, jak skreca na maxa > kierownice to slychac stuki z prawego kola, czy to skret w lewo > czy w prawo. Na postoju to samo jak juz kolo do maxa dobija to > slychac stuki, jak jedzie szybko to nie skreca rzecz jasna na > maxa to nie wiadomo. Był juz u dwoch specow (staje > diagnostyczne) i nie potrafili zdjagonozowac usterki. > Sugerowalem kumplowi ze to moze byc przegob ale spece > stwierdzili ze to nie przegob. Kumpel ma jezdzic i sie nie > przejmowac czy szukac dalej? tak jezdzic i sie calkiem nie przejmowac troche glupio. Tym bardziej ze moze sie to zle skonczyc jak ma sie pecha. Moje doswiadczenia: - przeguby zazwyczaj powoduja stuki przy skrecie i jednoczesnym dodawaniu gazu (glownie 1-2 bieg). Ale to ze fachowcy "sprawdzili przeguby" niekoniecznie oznacza ze sa one w porzadku. Wiekszosc bowiem fachowcow sprawdza tylko przeguby zewnetrzne (czesciej padaja) - ale sa jeszcze wewnetrzne. W przypadku clio i tak wsio ryba ktory padnie - do wymiany jest cala poloska. Ale nie wiem czy z wymiana warto sie spieszyc - w moim clio przeguby tluka sie juz jakies 2 lata i prawie 30kkm - lozyska kol powoduja glownie nieregularne drgania kierownicy (jak niewywazone kola - ale raz jest a raz nie ma) - jakie felgi ma auto? mialem kiedys przypadek (nie w clio ale jednak) ze przy skrecie kol na max. ciezarki wywazajace tlukly w galki kierownicze. - podobny efekt (nie wiem dlaczego ale tak jest) rytmicznego stuku wywoluja wyrobione sworznie zwrotnicy. UWAGA! (niby oczywista ale...) przy montazu nalezy je dobrze zacisnac w zwrotnicy bo jak nie to szybko zniszczy sie gniazdo w zwrotnicy a to dopiero potrafi narobic kosztow. Niestety mialem ten przypadek, zaluje ze nie potrafie udowodnic kto mnie tak urzadzil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.