karan Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 czolem Wlasnie skonczylem instalacje wspomagania do SC i mam problem: - przy odpaleniu czasem kiera zaczyna sama latac prawo/lewo - jak nie lata to przy kreceniu kiera w prawo silnik kreci ale w lewo i to dosc agresywnie - jak krece w lewo to silnik rwie kiere w prawo... mial ktos taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > czolem > Wlasnie skonczylem instalacje wspomagania do SC i mam problem: > - przy odpaleniu czasem kiera zaczyna sama latac prawo/lewo > - jak nie lata to przy kreceniu kiera w prawo silnik kreci ale w lewo i to dosc agresywnie > - jak krece w lewo to silnik rwie kiere w prawo... > mial ktos taki przypadek? mial masz albo wiazke albo kolumne z anglika. Zamien ze soba miejscem dwa grube przewody dochodzace do silnika z wiazki Pewnie cos takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > mial masz albo wiazke albo kolumne z anglika. Zamien ze soba miejscem dwa grube przewody > dochodzace do silnika z wiazki > Pewnie cos takiego: Dokladnie Juz dziala... jak ja moglem jezdzic bez wspomy przez 14 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SHT Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 Skoro temat załatwiony to podepnę się pod wątek Pacjent: SCS ze wspomaganiem. Problem w tym że w jedną stronę kierownicą kręci się dużo ciężej niż w drugą. Pod kompem żadnych błędów Podobno trzeba w takim wypadku wyrównać napięcia, ale właśnie gdzie? Jak? Ktoś podpowie? Pozdrawiam SHT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > Skoro temat załatwiony to podepnę się pod wątek > Pacjent: SCS ze wspomaganiem. Problem w tym że w jedną stronę kierownicą kręci się dużo ciężej niż > w drugą. Pod kompem żadnych błędów > Podobno trzeba w takim wypadku wyrównać napięcia, ale właśnie gdzie? Jak? Ktoś podpowie? > Pozdrawiam > SHT na czujniku skretu. Jest on na kolumnie pod oslona z blaszki i dochodza do niego 4 kabelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SHT Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > na czujniku skretu. Jest on na kolumnie pod oslona z blaszki i dochodza do niego 4 kabelki Ok, dzięki Regulację tych napięć dokonuje przez zmianę położenia czujnika skrętu? Pzdr, SHT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > Ok, dzięki > Regulację tych napięć dokonuje przez zmianę położenia czujnika skrętu? > Pzdr, > SHT tak...luzujesz 2 sruby mocujace i przekrecasz czujnikiem. Mozesz tez odpiac wtyczke i pomierzyc rezystancje na czujniku w google msz schematy czujnika i miedzy jakimi pinami mierzyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.