iopi Napisano 2 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 Pacjent astra F 1.6 16v Świece nie wymieniane od 90tys km. Auto odpala jeździ normalnie, w upały potrafi zgasnać, i jak jest wilgotno ma problem z odpaleniem. Przewody wymienione, czy przyczyną że gaśnie podczas jazdy, mogą być stare świece ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 2 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 Bez obejrzenia stanu technicznego świec wiele nie wywróżysz. Wykręć i zobacz jak wyglądają. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 2 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 90kkm to juz nic z nich nie zostalo. Eletrody sie wypalaja, zwieksza sie przerwa, w tak starych juz nie oplaca sie doginac o ile sa jednoelektrodowe, bo dwu czy trzy to juz sztuka zeby dobrze wyregulowac odstep. Tylko wymiana i to bez czekania Tu nie ma co juz ogladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iopi Napisano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 > 90kkm to juz nic z nich nie zostalo. > Eletrody sie wypalaja, zwieksza sie przerwa, w tak starych juz nie oplaca sie doginac o ile sa > jednoelektrodowe, bo dwu czy trzy to juz sztuka zeby dobrze wyregulowac odstep. > Tylko wymiana i to bez czekania > Tu nie ma co juz ogladac Masz racje, pytanie czy zużyta świeca może powodować gaśniecie silnika po rozgrzaniu, w upał. Po deszczu czasem przy odpaleniu jak zimny to grymasi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Oczywiscie ze moze, do tego zwiekszone z uzycie paliwa. Masz 16v silnik ktory jest czuly na klopoty ze swiecami. Pare lat temu jak mialem X14XE stwierdzilem ze 60kkm dla moich swiec to juz czas na wymiane, kupilem w sklepie niby Oplowskie, auto oslablo, wiecej mi palilo. Za nim trailem byc moze na orginaly a nie chinskie podrobki mialem juz 4 kpl swiec, ostatni zakupiony kpl zadowolil mnie, odczulem to w wydatkach na paliwo jak tez w jezdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iopi Napisano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Wymieniłem świece na oryginalne GM, co ciekawe, przy wykręcaniu nie było problemu a właściwie świece jakby były lekko nie dokręcone. Pierwsza świeca od prawej duże przerwy miała, i trzecia od prawej zalana smarem lub olejem. Po wymianie zagrzałem auto na parkingu, i przejechałem się kawałek. Silnik nie zgasł, ale nie chwale jeszcze dnia przed zachodem słońca. Olej, smar, na tej jednej świecy domyślam się że z pod pokrywy zaworów ? Waszym zdaniem te świece są zużyte ? Zdjęcie poniżej: Fotografia świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Jesli swiece byly juz pare razy odkrecane to lubia sie luzowac, wtedy pojawia sie oleisty nalot, trzeba co jakis czas sprawdzac czy sa dobrze dokrecone. Metalowa uszczelka sie splaszcza i po odkrecaniu juz trzeba silniej dokrecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iopi Napisano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Jesli swiece byly juz pare razy odkrecane to lubia sie luzowac, wtedy pojawia sie oleisty nalot, > trzeba co jakis czas sprawdzac czy sa dobrze dokrecone. > Metalowa uszczelka sie splaszcza i po odkrecaniu juz trzeba silniej dokrecic. te nie były odkręcane dzięki za zainteresowanie i odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.