riot Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Po 2 latach spokoju z Pandą żony, zaczyna się .... chyba będę stałym bywalcem forum Pisałem ostatnio o kończącym się sprzęgle, mechanik umówiony na jutro, a tu żona dzwoni, że nie może wrócić po pracy do domu bo auto nie odpala... kręci rozrusznik ale nie łapie dalej. Auto już podstawione pod warsztat i aż się boję, bo na stwierdzenie " Panda nie odpala" może otworzyć się głowa pomysłów i uciekające zera na naszym koncie, wymienione 18 czujników itp. Trochę suchych faktów: - nowy aku - świece kable pół roku (NGK) - nie odpala na benzynie i na gazie - słychać pompę paliwa - czyszczony czujnik położenia wału - nie odpala na popych - rozrusznik dobrze kręci ale nic dalej się nie dzieje Jakieś wróżby co do kręgu w jakim może się to zamknąć ? Silnik prosty 1.1 2004 rok z kwadratowym korkiem. Miała być wymiana sprzęgła, a może być ciekawie. Sugestie pomogą mi pewnie w dialogu z mechanikami, więc smiało pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Lpg jest? Jeśli tak, to do wymiany reduktor/elektrozawór pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
riot Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Lpg jest? > Jeśli tak, to do wymiany reduktor/elektrozawór pod maską hmm w sumie nowy kierunek. Jest LPG, próbowałem odpalić na LPG, ale też zero reakcji. Na benzynie i LPG byłbym ten sam objaw przy uszkodzeniu reduktora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > hmm w sumie nowy kierunek. Jest LPG, próbowałem odpalić na LPG, ale też zero reakcji. Na benzynie i > LPG byłbym ten sam objaw przy uszkodzeniu reduktora ? Tak, pół roku moja taczka stała sobie w garażu Jeśli Ci nie jest pojazd potrzebny co chwila, zakręć zawór w butli, zdejmij puszkę filtra, niech odparuje wszystko z kolektora, ewentualnie przez przepustnicę wydmuchaj sprężonym powietrzem i powinno ruszyć Czujnik położenia wału dobrze mieć na podmiankę PeeS. u siebie też miałem propozycję wymiany wszelkich czujników, a zawinił reduktor i elektrozawór, który puszczał gaz do kolektora i było za bogato na wybuch i odpalenie Też nie dopuszczałem tego tropu do głowy, choć koledzy z AK podpowiadali Masz Tartarini TEC99 fabryczne, czy coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin2222 Napisano 12 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2014 Moj przy nieszczelnosci reduktora odpalal za 5,6,7 razem. Co slychac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
riot Napisano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2014 > hmm w sumie nowy kierunek. Jest LPG, próbowałem odpalić na LPG, ale też zero reakcji. Na benzynie i > LPG byłbym ten sam objaw przy uszkodzeniu reduktora ? ok temat ogarnięty. W warsztacie postawili diagnozę, że to pompa paliwa. Wymienili wkład i odpala jak wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.