miliard Napisano 15 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2014 Przymierzam się do grubszej roboty, a skoro zostawię już u mecha auto i kasę to niech wszystko będzie zrobione za 1 razem. W końcu 100kkm to jakiś przełom. Po inwestycji musi jeszcze pojeździć 3 lata, a potem syn go dostanie do testów. Kropek musi wytrzymać tym bardziej, że do pracy będę dojeżdżał 50 km dziennie w 2 strony. Planuję wymianę: 1. sprzęgło (jeszcze nie ślizga ale już słabo łapie i buczy), 2. rozrząd + pompa (od nowości), 3. świece + przewody, Zastanawiam się nad wymianą alternatora bo po ostatnich ulewach 3 dni buczał, co już mu się wcześniej przydarzyło. Co ewentualnie jeszcze wziąć pod uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 > Zastanawiam się nad wymianą alternatora bo po ostatnich ulewach 3 dni buczał, co już mu się > wcześniej przydarzyło. Zerknąć, czy nic nie wariuje, wymienić, założyć płytę pod silnik, w moim wycescu od 232kkm śmiga i altek dalej fabryczny > Co ewentualnie jeszcze wziąć pod uwagę? Olej w skrzyni, przegląd układu hamulcowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 16 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2014 Usunąć rdzę i zakonserwować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.