sadzik89 Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 problem jest taki, ze kolektor mam zapocony ropa..powiedzcie jak to u Was wyglada? zastanawiam sie czy to czasem weze ktore sa do niego wpiete nie sa winne.. dokladnie chodzi o kolektor na foto nr 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 na początek proponuję wymianę cybantów , odtłuść i obserwuj, ostrożnie ze ściąganiem przewodów bo można ułamać króćce , o ile dobrze pamiętam to jest tam jedna "szybkozłączka" w niej są oringii które mogą być zmurszałe - trzeba by było dobrać nowe olejoodporne, kolejną sprawą może być sam kolektor - kiedyś ktoś opisywał że rozszczelnił się na zgrzewie - wtedy wymiana na nowy lub sklejenie go jakimś dobrym klejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadzik89 Napisano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > na początek proponuję wymianę cybantów , odtłuść i obserwuj, ostrożnie ze ściąganiem przewodów bo > można ułamać króćce , o ile dobrze pamiętam to jest tam jedna "szybkozłączka" w niej są > oringii które mogą być zmurszałe - trzeba by było dobrać nowe olejoodporne, kolejną sprawą > może być sam kolektor - kiedyś ktoś opisywał że rozszczelnił się na zgrzewie - wtedy wymiana > na nowy lub sklejenie go jakimś dobrym klejem kleilem go juz wzdluz i wszerz poxipolem i tak na moje oko wydaje mi sie ze puszczaja te szybkozlaczki..szkoda kupowac nowy kolektor jak moze sie okazac ze to nie w nim siedzi przyczyna.. EDYTA: Zauwazylem ze klej nie bardzo sie sprawdzil i puszcza spod spodu..znacie jakies kleje odporne na olej napedowy? dobrze byloby gdyby tez byl odporny na olej silnikowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > problem jest taki, ze kolektor mam zapocony ropa..powiedzcie jak to u Was wyglada? u mnie winny był przewód nr 6. Rozwarstwił się i ON uciekał na obudowę tego zbiorniczka. w ASO chcieli wymieniać pompę! Umyłem 2 razy i znalazłem źródło nieszczelności. Pamiętam, że ten powyginany przewodzik w ASO też sporo kosztował. Ja kupiłem w sklepie motoryzacyjnym do paliwa o takiej średnicy. Dałem dłuższy, żeby się ładnie układał, a nie załamywał i było git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.