MadMexX Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Witam wszystkich Mam taką sytuację, otóż od pewnego czasu mialem problem z odpaleniem ciepłego silnika, rozrusznik kręcił jak szalony ale objaw był taki jakby nie mial paliwa, po około 10 minutach odpalał od strzału. Niestety wczoraj wieczor zimny juz nie zapalił wogołe, co dziwne dzisiaj rano odpalił normalnie, zrobiłem rundkę zgasiłem i znowu zonk, znajomy mechanik przyjechał pogrzebał coś przy przekaźnikach i auto zapaliło- zabrał go na komputer i postawił diagnozę padnięte pompowtryski podobno wyskakuje błąd o zbyt niskim ciśnieniu paliwa ale dokłądnie nie chciał mi powiedzieć. co myslicie? wymieniać pompki czy mechanika?? w sumie auto odjechało normalnie, nie dymiło moc byla, tylko to nieszczęsne odpalanie z początku na ciepłym a teraz i na zimnym ktoś miał podobną sytuację? silnik AJM Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 Ojciec mial problemy z paleniem na cieplym jak mu padl czujnik polozenia walu, a najlepiej to zainwestuj ze 20 zł w kabel KKL na usb do laptopa i odczytaj sam błędy. Wtedy cos wiecej moze pomoże ktos. Sam ojcu odczytałem błędy, poszperałem i sie wymieniło czujnik. A mechanior chciał 150 za diagnoze sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 Ja na szybko również zmieniłbym czujnik położenia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 mialem podobnie ze raz na jakis czas nie chcial odpalic a po nocy plil od strzala winny byl przekaznik 405 ktory robil zwarcie i pompa nie podawala paliwa. ale mozna go wyjac zmostkowac pin bodajze 4i8 i odpala bez tego przekaznika.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MadMexX Napisano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 zamówiłem takowy kabel na allegro,na przyszłość będzie w środę mam odebrać samochod, podminiany będzie pompowtryskiwacz na pierwszym cylindrze, jak to nie pomoże to wtedy szukam innego fachowca. dzieki za wszystkie sugestie! napiszę w środę jak sie ta historia skończyła POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beathles Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 Mam czasami podobny problem .z rana lub po dłuższym postoju ciężko odpala tzn odpali na chwile i zgaśnie u nas jest to wina uszczelek na pompowtryskach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal0325 Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 > Witam wszystkich > Mam taką sytuację, otóż od pewnego czasu mialem problem z odpaleniem ciepłego silnika, rozrusznik > kręcił jak szalony ale objaw był taki jakby nie mial paliwa, po około 10 minutach odpalał od > strzału. Niestety wczoraj wieczor zimny juz nie zapalił wogołe, co dziwne dzisiaj rano odpalił > normalnie, zrobiłem rundkę zgasiłem i znowu zonk, znajomy mechanik przyjechał pogrzebał coś > przy przekaźnikach i auto zapaliło- zabrał go na komputer i postawił diagnozę padnięte > pompowtryski podobno wyskakuje błąd o zbyt niskim ciśnieniu paliwa ale dokłądnie nie chciał > mi powiedzieć. > co myslicie? wymieniać pompki czy mechanika?? w sumie auto odjechało normalnie, nie dymiło moc > byla, tylko to nieszczęsne odpalanie z początku na ciepłym a teraz i na zimnym > ktoś miał podobną sytuację? silnik AJM > Pozdrawiam Miałem tą samą przypadłość w moim AJM,co ja się najeździłem po psełdomechanikach,każdy kadał co innego jeden obstawiał pompe paliwa że niby się cofie paliwo inny ze pompa wtryskowa jeszcze inny że niby mój nowy aku jest za słaby.Wszystko to w miarę możliwości sprawdzałem sam.Świece,przekaźniki to wszystko było sprawdzane prze zemnie. Auto źle odpalało na ciepłym i zimnym silniku czasami rozrusznik musiał długo kręcić a czasem nie wiedzieć czemu odpalało od strzału.Aż w końcu przy temp. tylko -15st.samochód nie odpalił. Zrób sobie taki test na postoju podnieś obroty prawie do czerwonej skali na tak wysokich obrotach wyłącz zapłon i po chwili odpali powinien Ci samochód odpalić od strzału. Wracając do sedna u mnie było trzeba wymienić pompowtryski,za cztery po regeneracji zapłaciłem jak dobrze pamiętam 1600zł ale od tego czasu tzn.3 lat mam spokój z odpalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2014 Możesz powiedzieć coś więcej o tej regeneracji? Gdzie robiłeś? Ile trwała wymiana? Czeka mnie to samo w moim AJM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.