steyr Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 Witam, mam parę pytań, odnośnie silnika z tematu, auto Punto 2 fl: 1. Czy rozrząd wymienię bez blokad? Czy górne koło zębate i koło wału korbowego ma znaki i czy są znaki na bloku silnika, głowicy badź jakiekolwiek obudowie silnika? Czy koła sa osadzane klinach? Jaki jest koszt blokad? 2. Wczoraj wyskoczył mi błąd czujnika fazy wałka rozrządu tj. P0340, błąd sporadyczny, wykasowałem błąd narazie jest ok. 3. Silnik przy schodzeniu z obrotów strzela mi delikatnie z rury wydechowej, to samo sie dzieje na PB i LPG. Po tym jak wyskoczył mi błąd z pkt. 2 obawiam się że przeskoczył mi rozrząd o ząbek. Poza tym nic sie niedzieje, auto jeździ ok. 4. W jaki sposób przebiega wymiana czujnika z pkt. 2? Co trzeba zdemonotować i itp? 5. Jeśli teoretycznie padnie mi czujnik z pkt. 2 auto nadal odpale? Pytam bo brat w AR 147 miał problem z czujnikiem wału korbowego, i auto jeśli było nagrzane nie chciało odpalic, w rzeczywistości na kompie pokazywał sie błąd czujnika wałka rozrządu. 6. Jeśli chodzi o odpalanie, nie zależnie czy silnik ciepły czy zimny żeby silnik odpalic musze kręcić ok 2s, niby nie dużo ale Tico odpalało mi na lpg od "strzała"? Też tak macie? dzięki za info z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.