Skocz do zawartości

Renault kangoo 2005 1.2 16v cewka problem


MaserTi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Ojciec posiada samochód jak wyżej. Auto zaczęło poszarpywać przy niskich obrotach. Objawy ukazało się przy dwoch bardzo deszczowych dniach. Jako, że kable dawno nie były wymieniane to podejrzenie padło na nie. Po zakupie samych kabli okazało się, że cewka w samochodzie jest na stałe spięta z kablami zapłonowymi. Dokupiłem wtedy cewke (wszystko beru). Po zdemontowaniu starych podzespołów i zamontowaniu nowej cewki oraz kabli(podłączenie kabli takim samych schematem jak to było w starej zintegrowanej cewce) ale okazało się, że samochod pracuje na 2, 3 cylindrach. Zamontowałem ponownie stary zestaw i silnik pracuje ok.

Podłączenie kabli sprawdzałem kilkanaście razy i zostały podłączone tak samo jak poprzedni zestaw.

Czy w tej cewce gdzie kable występują osobno podłączenie kabli zapłonowych jest takie samo czy inne?

Z góry dziękuje za odpowiedzi! ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.