MaserTi Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Witam Wszystkich, Ojciec posiada samochód jak wyżej. Auto zaczęło poszarpywać przy niskich obrotach. Objawy ukazało się przy dwoch bardzo deszczowych dniach. Jako, że kable dawno nie były wymieniane to podejrzenie padło na nie. Po zakupie samych kabli okazało się, że cewka w samochodzie jest na stałe spięta z kablami zapłonowymi. Dokupiłem wtedy cewke (wszystko beru). Po zdemontowaniu starych podzespołów i zamontowaniu nowej cewki oraz kabli(podłączenie kabli takim samych schematem jak to było w starej zintegrowanej cewce) ale okazało się, że samochod pracuje na 2, 3 cylindrach. Zamontowałem ponownie stary zestaw i silnik pracuje ok. Podłączenie kabli sprawdzałem kilkanaście razy i zostały podłączone tak samo jak poprzedni zestaw. Czy w tej cewce gdzie kable występują osobno podłączenie kabli zapłonowych jest takie samo czy inne? Z góry dziękuje za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Inne Od wtyczki 3421 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2014 > Inne > Od wtyczki 3421 Tak właśnie jest w starej o ile się nie myle Czyli tej zintegrowanej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 5 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > Inne > Od wtyczki 3421 Cewka beru z kablami osobno od wtyczki 4-3-2-1 Dla potomnych. Wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.