roolez_ Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 Hej! Nie jakoś tam dramatycznie ciężko, ale powinny lżej. Olej w skrzyni, oczywiście, jest. Drugi i czwarty bieg wchodzą jakoś za mało do tyłu a 1, 3, 5 mocno lecą do przodu. Daje sie to jakoś wyregulować/wyśrodkować? Sama dźwignia zmiany biegów nie jest luźna, żaden bieg nie "wyskakuje" w czasie jazdy ani nie zgrzyta przy zmianie. Przy CC 700 sprawa była prosta ale tutaj są linki (chyba). Jak się do tego zabrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 Smarowanie lub wymiana linek oraz ich regulacja powinny rozwiązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > Hej! > Nie jakoś tam dramatycznie ciężko, ale powinny lżej. Olej w skrzyni, oczywiście, jest. Drugi i > czwarty bieg wchodzą jakoś za mało do tyłu a 1, 3, 5 mocno lecą do przodu. Daje sie to jakoś > wyregulować/wyśrodkować? Sama dźwignia zmiany biegów nie jest luźna, żaden bieg nie > "wyskakuje" w czasie jazdy ani nie zgrzyta przy zmianie. Przy CC 700 sprawa była prosta ale > tutaj są linki (chyba). Jak się do tego zabrać? sprawdz oslone termiczna katalozatora. w moim cc na poczatku tak bylo ze kat usmazyl linki i baaardzo ciezko chodzily Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roolez_ Napisano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > sprawdz oslone termiczna katalozatora. w moim cc na poczatku tak bylo ze kat usmazyl linki i > baaardzo ciezko chodzily Byłem dzis u mechaniora i mówił, że tam nie ma zadnej regulacji! Jutro wlezę do kanału i sam wszystko oblukam! Wywaliłem tapicerkę ze środka i zdjąłem gumę z wajchy biegów - środek wygląda zdrowo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Byłem dzis u mechaniora i mówił, że tam nie ma zadnej regulacji! Jutro wlezę do kanału i sam > wszystko oblukam! Wywaliłem tapicerkę ze środka i zdjąłem gumę z wajchy biegów - środek > wygląda zdrowo! zdejmij linki z wybieraka i sprawdz jak chodza. regulacji w 900 nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.