Skocz do zawartości

passat b5 1.8 T Świsty,.CHECK


damian83dd

Rekomendowane odpowiedzi

witam może wy się domyślacie co to może być w lewym nadkolu słychać świst jakby instalacja turbo zasysała powietrze i podczas dodawania gazu jest wielki świst, tak jakby blow of .Jakiś czas temu był lekki świst teraz się stał bardzo słyszalny co robić. Zapaliła się kontrolka CHECK confused.gifconfused.gifczy podpięcie kompa coś da czy raczej szukać problemu w układzie turbo,czyli usterki jakiegoś orurowania itd??? bo z tego co wiem ten błąd wyskakuje przy problemie ciśnienia w silniku itd. oslabiony.gifoslabiony.gifco oslabiony.gif myślicie o tym???

Czy będzie może to zbiornik podciśnienia???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam może wy się domyślacie co to może być w lewym nadkolu słychać świst jakby instalacja turbo

> zasysała powietrze i podczas dodawania gazu jest wielki świst, tak jakby blow of .Jakiś czas

> temu był lekki świst teraz się stał bardzo słyszalny co robić. Zapaliła się kontrolka CHECK

> czy podpięcie kompa coś da czy raczej szukać problemu w układzie turbo,czyli usterki jakiegoś

> orurowania itd??? bo z tego co wiem ten błąd wyskakuje przy problemie ciśnienia w silniku

> itd. co myślicie o tym???

> Czy będzie może to zbiornik podciśnienia???

Rura do intercoolera jest chyba w prawym nadkolu przy lewym nadkolu raczej skrzynia.

Podepnij sie pod kompa ale jeżeli świst pojawił się wraz z błedem zlokalizowanie nieszczelności i tak Cie nie ominie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rura do intercoolera jest chyba w prawym nadkolu przy lewym nadkolu raczej skrzynia.

> Podepnij sie pod kompa ale jeżeli świst pojawił się wraz z błedem zlokalizowanie nieszczelności i

> tak Cie nie ominie.

intercooler jest z lewej strony (str. kierowcy) więc o jakiej skrzyni myślisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rura do intercoolera jest chyba w prawym nadkolu przy lewym nadkolu raczej skrzynia.

> Podepnij sie pod kompa ale jeżeli świst pojawił się wraz z błedem zlokalizowanie nieszczelności i

> tak Cie nie ominie.

co do skrzyni to mam ja pod sobą na środku auta bo to automat. od strony kierowcy lewe nadkole jest zbiornik ciśnienia może tam jest coś nie halo?? czytałem że powoduje ten błąd i mam wahania obrotów na wolnych i podczas mocnego hamowania i czasem auto zrywa jak by strzelić ze sprzęgła a jak by tego mało było zimą problem z odpaleniem stawiam na jakąś nieszczelność w układzie albo ten zbiornik ciśnienia.Gdy jest lato problemu z paleniem auta brak zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile ta przyjemność kosztuje i czy każdy zakład to zrobi????

Kilka lat temu mialem leona FR-a z 1.8T i zasugerowałem się, że w pasacie ten silnik też siedzi poprzecznie a nie wzdłużnie jak w audi.

Podpięcie kompa pewnie od 50zl do 100zl i chyba większość zakładów posiada sprzęt do diagnostyki i pewnie 50% uzytkowników grupy Vw/Audi.

Ale jeżeli nie masz narzedzia, sam postaraj się zlokalizować skąd dochodzi nowy dźwięk. Świst to pewnie jakaś nieszczelność. Usuniesz zobaczysz czy błąd zniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Masz napewno nieszczelnosc w układzie dolotowym. Sprawdz sobie miejsce koło turbiny. zawór DV i N275.

Mój mechanik usunął mi w aucie zbiornik(ten rezerwuar powietrza) całkowicie i auto zachowuje sie inaczej. Turbo wstaje wczesniej i jest bardziej elastyczny.

Sprawdz tez wyjscie przewodu z turba do intercolera. Miałem tam luz i tez było słychac swisty i auto było słabsze.

Jak chesz wiedziec wiecej to pisz na priva lub daj nr telefonu .

Bo ja miałem z tym autem od zawsze problem i mam do dzisiaj.

Podstawowa sprawa to sprawne swiece i cewki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Masz napewno nieszczelnosc w układzie dolotowym. Sprawdz sobie miejsce koło turbiny. zawór DV i

> N275.

> Mój mechanik usunął mi w aucie zbiornik(ten rezerwuar powietrza) całkowicie i auto zachowuje sie

> inaczej. Turbo wstaje wczesniej i jest bardziej elastyczny.

> Sprawdz tez wyjscie przewodu z turba do intercolera. Miałem tam luz i tez było słychac swisty i

> auto było słabsze.

> Jak chesz wiedziec wiecej to pisz na priva lub daj nr telefonu .

> Bo ja miałem z tym autem od zawsze problem i mam do dzisiaj.

> Podstawowa sprawa to sprawne swiece i cewki.

> Pozdrawiam

ja nie mam żadnych problemów a takie rzeczy to normalna sprawa przy turbo ma prawo się po 15 latach rozszczelnić zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Witam

> Masz napewno nieszczelnosc w układzie dolotowym. Sprawdz sobie miejsce koło turbiny. zawór DV i

> N275.

> Mój mechanik usunął mi w aucie zbiornik(ten rezerwuar powietrza) całkowicie i auto zachowuje sie

> inaczej. Turbo wstaje wczesniej i jest bardziej elastyczny.

> Sprawdz tez wyjscie przewodu z turba do intercolera. Miałem tam luz i tez było słychac swisty i

> auto było słabsze.

> Jak chesz wiedziec wiecej to pisz na priva lub daj nr telefonu .

> Bo ja miałem z tym autem od zawsze problem i mam do dzisiaj.

> Podstawowa sprawa to sprawne swiece i cewki.

> Pozdrawiam

Autko się naprawia zbiornik będzie uszczelniany ,plus jakieś dwie małe taile za 30zł walnięte były ,dziś mam odbiór zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Autko się naprawia zbiornik będzie uszczelniany ,plus jakieś dwie małe taile za 30zł walnięte były

> ,dziś mam odbiór

a ja swojego sprzedaje ...

Dość mam walki z wiatrakami...

I nigdy wiecej auta ze stajni VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja swojego sprzedaje ...

> Dość mam walki z wiatrakami...

> I nigdy wiecej auta ze stajni VW.

masz jakiegoś pecha, albo kupiłeś wieczną skarbonkę z importu więc współczuje, ja ze swoim mam zero problemu tylko tankuję i wymieniam zużyte elementy i jak na razie nie mam zamiaru zmieniać zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz jakiegoś pecha, albo kupiłeś wieczną skarbonkę z importu więc współczuje, ja ze swoim mam zero

> problemu tylko tankuję i wymieniam zużyte elementy i jak na razie nie mam zamiaru zmieniać

Auto było kupione w polskim salonie jako auto słuzbowe dla mojego znajomego.(dyrektora w banku)

Serwisowane w VW przez 5- 6. lat. Potem znajomy odkupił z banku dla siebie.

Także zrodło auta znam dobrze.

Problem to to ze jest juz najechane 350tys km.z tego 200tys na gazie...

Auto uzytkuje na codzien. Robie jakies 30tys rocznie.

Denerwuje mnie trzeszczenie plastików, problemy z silnikiem.

W ciagu czterech lat zrobiłem cos koło 100tys km i dwa razy robiłem zawieche. Za drogie i awaryjne auto w utrzymaniu.

I pali jak smok.

Kuzyn ma Audi A4 z 2003 roku i tez narzeka na to auto.

Pozatym w tej chwili nie musze miec tak pojemnego auta.

Do poruszania sie wystarczy mi segment B.

Wyrosłem juz z szybkich i duzych aut.

( żona mi je wybiła z głowy - hehe)

Ale ogólnie jakbym miał kupic jeszcze raz to może bym i kupił ale tylko na krótki czas....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto było kupione w polskim salonie jako auto słuzbowe dla mojego znajomego.(dyrektora w banku)

> Serwisowane w VW przez 5- 6. lat. Potem znajomy odkupił z banku dla siebie.

> Także zrodło auta znam dobrze.

> Problem to to ze jest juz najechane 350tys km.z tego 200tys na gazie...

> Auto uzytkuje na codzien. Robie jakies 30tys rocznie.

> Denerwuje mnie trzeszczenie plastików, problemy z silnikiem.

> W ciagu czterech lat zrobiłem cos koło 100tys km i dwa razy robiłem zawieche. Za drogie i awaryjne

> auto w utrzymaniu.

> I pali jak smok.

> Kuzyn ma Audi A4 z 2003 roku i tez narzeka na to auto.

> Pozatym w tej chwili nie musze miec tak pojemnego auta.

> Do poruszania sie wystarczy mi segment B.

> Wyrosłem juz z szybkich i duzych aut.

> ( żona mi je wybiła z głowy - hehe)

> Ale ogólnie jakbym miał kupic jeszcze raz to może bym i kupił ale tylko na krótki czas....

no rozumiem, ale ja takich problemów nie mam a auto ma też przejechane ponad 300 tysięcy i jeździ na gazie ponad 3 lata na gwincie nisko i wymienione może ze 3 wahacze plus maglownica po za tym żadnych problemów bez zastanowienia kupiłbym taki sam silnik ale w nowej budzie zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif co do spalania bierze tyle ile kierowca depnie zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no rozumiem, ale ja takich problemów nie mam a auto ma też przejechane ponad 300 tysięcy i jeździ

> na gazie ponad 3 lata na gwincie nisko i wymienione może ze 3 wahacze plus maglownica po za

> tym żadnych problemów bez zastanowienia kupiłbym taki sam silnik ale w nowej budzie co do

> spalania bierze tyle ile kierowca depnie

A jak podlaczysz VCDsa i zrobisz test globalny ile bledow siedzi w sterowniku? Pewnie pierdoly ale grupa VW jak wiekszosc aut ma swoje slabe punkty. I niestety tez musze przyznac, ze marka okrutnie przereklamowana.

Niby jezdzi nic powaznego sie nie dzieje ale tu zamek zimne luty naprawione we wlasnym zakresie, brak wskazan temperatury zewnetrznej na desce (zimne luty w panelu climatronic) tez musialem przelutowac, klapa spietrzajaca, i niby nic ale jednak.

Tez zastanawiam sie czy nastepne auto do miasta to nie bedzie np renault tez sie psuje ale bedzie zawsze mlodsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak podlaczysz VCDsa i zrobisz test globalny ile bledow siedzi w sterowniku? Pewnie pierdoly ale

> grupa VW jak wiekszosc aut ma swoje slabe punkty. I niestety tez musze przyznac, ze marka

> okrutnie przereklamowana.

> Niby jezdzi nic powaznego sie nie dzieje ale tu zamek zimne luty naprawione we wlasnym zakresie,

> brak wskazan temperatury zewnetrznej na desce (zimne luty w panelu climatronic) tez musialem

> przelutowac, klapa spietrzajaca, i niby nic ale jednak.

> Tez zastanawiam sie czy nastepne auto do miasta to nie bedzie np renault tez sie psuje ale bedzie

> zawsze mlodsze.

jak do tej pory to jedyne błędy mam na module komfortu słaby sygnał z centralki na jedne drzwi i to na tyle cała reszta ok więc taki problem to nic starczy wymontować moduł wysuszyć porządnie i poczyścić styki popsikać sprejem na styki i powinno być po temacie.Renault mam złe doświadczenia u kolegów dwa zajechane silniki częste awarie elektryki itp. frown.giffrown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak do tej pory to jedyne błędy mam na module komfortu słaby sygnał z centralki na jedne drzwi i to

> na tyle cała reszta ok więc taki problem to nic starczy wymontować moduł wysuszyć porządnie i

> poczyścić styki popsikać sprejem na styki i powinno być po temacie.Renault mam złe

> doświadczenia u kolegów dwa zajechane silniki częste awarie elektryki itp.

Ja mam zupelnie inne doswiadczenia. A jezeli chodzi o elektryke zima przed Toba zlosnik.gif

Niestety luty bezcynowe robia swoje i chyba nie ma marki ktora teraz jest bezawaryjna. Co do padow silnikow to obecnie moda na wymiany olejow co 30tys km je zabija. Nie ma znaczenia czy audi czy inna marka.

A jak nie widac roznicy to po co przeplacac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak podlaczysz VCDsa i zrobisz test globalny ile bledow siedzi w sterowniku? Pewnie pierdoly ale

> grupa VW jak wiekszosc aut ma swoje slabe punkty. I niestety tez musze przyznac, ze marka

> okrutnie przereklamowana.

> Niby jezdzi nic powaznego sie nie dzieje ale tu zamek zimne luty naprawione we wlasnym zakresie,

> brak wskazan temperatury zewnetrznej na desce (zimne luty w panelu climatronic) tez musialem

> przelutowac, klapa spietrzajaca, i niby nic ale jednak.

> Tez zastanawiam sie czy nastepne auto do miasta to nie bedzie np renault tez sie psuje ale bedzie

> zawsze mlodsze.

I ja tak własnie mysle.

Kupowałem paska z mysla i przeswiadczeniem ze auto jest mało awaryjne.

Niestety przeliczylem sie....

Znajomy w tym samym czasie kupil tez kilkuletniego moze 3 lata mlodszego fiata i nie chcialby go zamienic na nic innego-auto praktycznie bezawaryjne( poza tym co sie zuzywa - klocki i plyny)

JA w tym czasie w pasku wymienilem pol auta i konca nie widac....

caly czas jakies wycieki, ubytki plynu....mam juz tego dosc...

Marka VW zeszla na psy i robi nas tylko w konia...

Mieszkam w okolicach gdzie DAS AUTO kroluje i jak niei jezdzisz VW to jestes duren....( bez obrazy- hanysy tak maja).

Ja zamienie paska na meganke lub grande punto bo mniej pali, bedzie mniejsze i mniejsze oplaty, beda mlodsze i lepiej sie parkuje....A i beda bogaciej wyposażone....

takze paska oddam za psi pieniadz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I ja tak własnie mysle.

> Kupowałem paska z mysla i przeswiadczeniem ze auto jest mało awaryjne.

> Niestety przeliczylem sie....

> Znajomy w tym samym czasie kupil tez kilkuletniego moze 3 lata mlodszego fiata i nie chcialby go

Jak na razie jedyny fiat który chodzi mi po głowie to freemont zlosnik.gif

> zamienic na nic innego-auto praktycznie bezawaryjne( poza tym co sie zuzywa - klocki i plyny)

> JA w tym czasie w pasku wymienilem pol auta i konca nie widac....

> caly czas jakies wycieki, ubytki plynu....mam juz tego dosc...

> Marka VW zeszla na psy i robi nas tylko w konia...

> Mieszkam w okolicach gdzie DAS AUTO kroluje i jak niei jezdzisz VW to jestes duren....( bez obrazy-

> hanysy tak maja).

> Ja zamienie paska na meganke lub grande punto bo mniej pali, bedzie mniejsze i mniejsze oplaty,

> beda mlodsze i lepiej sie parkuje....A i beda bogaciej wyposażone....

> takze paska oddam za psi pieniadz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak na razie jedyny fiat który chodzi mi po głowie to freemont

> > takze paska oddam za psi pieniadz....

Freemont to dzikie polaczenie fiata z chryslerem. Jezdzilem widzialem ogolnie pazdzierz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam zupelnie inne doswiadczenia. A jezeli chodzi o elektryke zima przed Toba

> Niestety luty bezcynowe robia swoje i chyba nie ma marki ktora teraz jest bezawaryjna. Co do padow

> silnikow to obecnie moda na wymiany olejow co 30tys km je zabija. Nie ma znaczenia czy audi

> czy inna marka.

> A jak nie widac roznicy to po co przeplacac:)

wykrakałeś dziś nie mogłem otworzyć okna od kierowcy guzik nie reaguje od pasażera czasem się zatnie ale działa tył działa co to może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.