Skocz do zawartości

jak wybrać dobry zestaw CAR audio


kamilek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zlosnik.gif

mam fiata 126p i chciałbym w miejsce tylnych siedzeń wmontować skrzynię na głośniki oraz na tylną "półkę" zamontować półkę z głośnikami w której będzie dwa głośniki średnio tonowe, w dużej skrzyni chciałbym zamontować jeden "duży" głośnik nisko tonowy, dwa średnio tonowe oraz dwa syczki- wysoko tonowe, no i oczywiście gdzieś w środku skrzyni zamontować wzmacniacz.

i tu mam kilka pytań do obeznanych w temacie car audio:

czy taka liczba głośników będzie rozsądna?

jakie najlepiej zamontować głośniki (przyzwoitej jakości i cenie zlosnik.gif) prosił bym o ich średnice i proponowane firmy?

jaki wzmacniacz firma moc ilość kanałów?

jestem stosunkowo zielony jeżeli chodzi o car audio. zestaw zależy mi żeby ładnie czysto grał i abym się zamkną w rozsądnych pieniądzach.

z jakimi kosztami muszę się liczyć chcąc to zrobić?

z góry bardzo dziękuje za wszelkie informacje zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam rozumieć, że będziesz jeździł siedząc przodem do głośników skoro tam wszystko chcesz schować...?

Czemu nie zgodnie z zasadami CA, zestaw odseparowany z przodu, subwoofer z tyłu a wzmacniacze to gdzie dusza zapragnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam rozumieć, że będziesz jeździł siedząc przodem do głośników skoro tam wszystko chcesz

> schować...?

> Czemu nie zgodnie z zasadami CA, zestaw odseparowany z przodu, subwoofer z tyłu a wzmacniacze to

> gdzie dusza zapragnie?

Bo to Fiat 126p? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tylna polke nic nie montuj, zamontuj z przodu zestaw np. hertz o srednicy 165mm na allegro jest tego dosc duzo ceny od 100pln

ze 165mm da juz sie wyciagnac fajne brzmienie o mniejszych nie ma co myslec

do skrzyni za duzo tego wystarczy jeden od srednicy 25-30cm,

gotowe zestawy kupisz juz za 400-500pln