Skocz do zawartości

Astra II Bertone 2.0 T


MaserTi

Rekomendowane odpowiedzi

> Panowie jak Astra z silnikiem turbo lubi się z gazem?

Jeśli to ten sam silnik co w zafirze A OPC , to nie ma problemu z gazowaniem.

> Na coś szczególnie trzeba zwrócić uwagę?

Tak , na wyciekający olej hehe.gif

> Z jakimi instalacjami lubią się najbardziej?

Głupie pytanie. Możesz założyć na upartego II-gen bo ma kolektor aluminiowy ale chyba najlepiej sekwencję.

> Silnik 2.0T 192 KM

Graty muszą być dobrane do mocy silnika , najlepiej trochę na zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli to ten sam silnik co w zafirze A OPC , to nie ma problemu z gazowaniem.

> Tak , na wyciekający olej

> Głupie pytanie. Możesz założyć na upartego II-gen bo ma kolektor aluminiowy ale chyba najlepiej

> sekwencję.

> Graty muszą być dobrane do mocy silnika , najlepiej trochę na zapas.

Wszystko wiadomo. Znajomy zakupił i chciał abym się dowiedział czy może gaz zakładać czy nie palacz.gif

Oczywiście czuć w kabinie olejem ale jakoś nadmiernie nie kopci więc stwierdzenie z wyciekającym oleje, jest prawdziwe ok.gifpalacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko wiadomo. Znajomy zakupił i chciał abym się dowiedział czy może gaz zakładać czy nie

Trochę dziwne podejcie do tematu , najpierw kupować a później pytac o możliwość montażu , ale ja ze wsi jestem i się nie znam...

> Oczywiście czuć w kabinie olejem ale jakoś nadmiernie nie kopci więc stwierdzenie z wyciekającym

> oleje, jest prawdziwe

No niestety.Robiliśmy kilka tych silników i każdy był zarzygany olejem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety.Robiliśmy kilka tych silników i każdy był zarzygany olejem

Warto tez wspomnieć, że zamiast wylewać lubi się też go i napić. Aczkolwiek kolega miał taką w gazie, pałowal ją codziennie i pewnie gdyby nie skonczyla swoj żywot w rowie to by ją katowal dalej.

A i z tego co mowil to spalała mu ok 11-12l lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę dziwne podejcie do tematu , najpierw kupować a później pytac o możliwość montażu , ale ja ze

> wsi jestem i się nie znam...

> No niestety.Robiliśmy kilka tych silników i każdy był zarzygany olejem

Docelowo gazu miało nie być ale skoro można i nie ma przeciwwskazań to czemu nie oszczędzić troszkę $$?

zlosnik.gif

Jedyny problem to zapach oleju w srodku podczas postoju. Gdzid moze ten olej lecieć? palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedyny problem to zapach oleju w srodku podczas postoju. Gdzid moze ten olej lecieć?

Będąc młodą lekarką miałem zafirę A z czujnikiem ilości oleju w misce. Co ja się tego czujnika nauszczelniałem , nawymieniałem się oringów a i tak ciekło. Na nieszczęście akurat na wydech. I śmierdziało cały czas. W 2.0 OPC leje się z każdego uszczelnienia.

Taki ficzer opla , więcej oleju się wylewa niż go spala hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niech sprawdzi najpierw panewki zanim zacznie brac sie za ten motor

U mnie tez wszyscy mówili abym sprawdził panewki zlosnik.gif ale biorąc pod uwagę, ze poprzedni właściciel był podobne pedantyczny jak ja i regularnie zmieniał olej to stwierdzilem, ze nie ma potrzeby ok.gif

Boję się, że kolega zacznie tjuningować fure a o rozrzadzie itp zapomni kompletnie palacz.gif Tym bardziej, że już są jakieś kłopoty z olejem....Kwestia czy ten olej gdzieś ucieka czy to grubsza sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli juz grubsza sprawa, ten silnik poprostu sam w sobie szybko sie zuzywa i nie pomoze tu czesta wymiana oleju, wiesz dobrze ze ladnych kilka lat siedzialem dosc gleboko w oplach i znam te silniki na wylot, kilka nawet skladalem., duzo roboty i kosztow nie jest zeby sprawdzic panewy zreszta pompe olejowa tez, bo lubila tez sie zjadac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli juz grubsza sprawa, ten silnik poprostu sam w sobie szybko sie zuzywa i nie pomoze tu czesta

> wymiana oleju, wiesz dobrze ze ladnych kilka lat siedzialem dosc gleboko w oplach i znam te

> silniki na wylot, kilka nawet skladalem., duzo roboty i kosztow nie jest zeby sprawdzic panewy

> zreszta pompe olejowa tez, bo lubila tez sie zjadac

Zapomniałem Piotrku, że siedziałeś w oplach. Powiedz mi jak wyglada modyfikacja tego silnika? Kupił go mój znajomy w moim wieku i to jego pierwszw turbo i modzenie chodzi mu po głowie czego mu odradzam.

Ma jakiegoś speca od opli i to on mu będzie go robił.

Tylko przy tym silniku 192 konie znajomu aby osiągnąć 240KM chce mu zmieniać turbo i wtryski.

Wg. mnoe wystarczy odpowiedni program i te 230 spokojnie jest do ogarnięcia... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie jest on tak podatny na program jak "nasze wink.gif" ogolnie to najlepiej zaczac od wydechu i iC i z programem moze wyjsc te 230, ale standardowo silnik jest bardzo słaby przy wiekszej mocy sugerowal byk kuciznę. ewentualnie przy dalszej modyfikacji graty z leha (wieksze wtryski i K04)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.