MaserTi Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 Panowie jak Astra z silnikiem turbo lubi się z gazem? Na coś szczególnie trzeba zwrócić uwagę? Z jakimi instalacjami lubią się najbardziej? Silnik 2.0T 192 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > Panowie jak Astra z silnikiem turbo lubi się z gazem? Jeśli to ten sam silnik co w zafirze A OPC , to nie ma problemu z gazowaniem. > Na coś szczególnie trzeba zwrócić uwagę? Tak , na wyciekający olej > Z jakimi instalacjami lubią się najbardziej? Głupie pytanie. Możesz założyć na upartego II-gen bo ma kolektor aluminiowy ale chyba najlepiej sekwencję. > Silnik 2.0T 192 KM Graty muszą być dobrane do mocy silnika , najlepiej trochę na zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > Jeśli to ten sam silnik co w zafirze A OPC , to nie ma problemu z gazowaniem. > Tak , na wyciekający olej > Głupie pytanie. Możesz założyć na upartego II-gen bo ma kolektor aluminiowy ale chyba najlepiej > sekwencję. > Graty muszą być dobrane do mocy silnika , najlepiej trochę na zapas. Wszystko wiadomo. Znajomy zakupił i chciał abym się dowiedział czy może gaz zakładać czy nie Oczywiście czuć w kabinie olejem ale jakoś nadmiernie nie kopci więc stwierdzenie z wyciekającym oleje, jest prawdziwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > Wszystko wiadomo. Znajomy zakupił i chciał abym się dowiedział czy może gaz zakładać czy nie Trochę dziwne podejcie do tematu , najpierw kupować a później pytac o możliwość montażu , ale ja ze wsi jestem i się nie znam... > Oczywiście czuć w kabinie olejem ale jakoś nadmiernie nie kopci więc stwierdzenie z wyciekającym > oleje, jest prawdziwe No niestety.Robiliśmy kilka tych silników i każdy był zarzygany olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 30 Września 2014 Udostępnij Napisano 30 Września 2014 > No niestety.Robiliśmy kilka tych silników i każdy był zarzygany olejem Warto tez wspomnieć, że zamiast wylewać lubi się też go i napić. Aczkolwiek kolega miał taką w gazie, pałowal ją codziennie i pewnie gdyby nie skonczyla swoj żywot w rowie to by ją katowal dalej. A i z tego co mowil to spalała mu ok 11-12l lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 1 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2014 > Trochę dziwne podejcie do tematu , najpierw kupować a później pytac o możliwość montażu , ale ja ze > wsi jestem i się nie znam... > No niestety.Robiliśmy kilka tych silników i każdy był zarzygany olejem Docelowo gazu miało nie być ale skoro można i nie ma przeciwwskazań to czemu nie oszczędzić troszkę $$? Jedyny problem to zapach oleju w srodku podczas postoju. Gdzid moze ten olej lecieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 > Gdzid moze ten olej lecieć? spala olej, ktory ulatnia sie ze spalinami, ktore zaciaga nawiew i czuc w srodku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 > Jedyny problem to zapach oleju w srodku podczas postoju. Gdzid moze ten olej lecieć? Będąc młodą lekarką miałem zafirę A z czujnikiem ilości oleju w misce. Co ja się tego czujnika nauszczelniałem , nawymieniałem się oringów a i tak ciekło. Na nieszczęście akurat na wydech. I śmierdziało cały czas. W 2.0 OPC leje się z każdego uszczelnienia. Taki ficzer opla , więcej oleju się wylewa niż go spala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 niech sprawdzi najpierw panewki zanim zacznie brac sie za ten motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2014 > niech sprawdzi najpierw panewki zanim zacznie brac sie za ten motor U mnie tez wszyscy mówili abym sprawdził panewki ale biorąc pod uwagę, ze poprzedni właściciel był podobne pedantyczny jak ja i regularnie zmieniał olej to stwierdzilem, ze nie ma potrzeby Boję się, że kolega zacznie tjuningować fure a o rozrzadzie itp zapomni kompletnie Tym bardziej, że już są jakieś kłopoty z olejem....Kwestia czy ten olej gdzieś ucieka czy to grubsza sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 14 Października 2014 Udostępnij Napisano 14 Października 2014 czyli juz grubsza sprawa, ten silnik poprostu sam w sobie szybko sie zuzywa i nie pomoze tu czesta wymiana oleju, wiesz dobrze ze ladnych kilka lat siedzialem dosc gleboko w oplach i znam te silniki na wylot, kilka nawet skladalem., duzo roboty i kosztow nie jest zeby sprawdzic panewy zreszta pompe olejowa tez, bo lubila tez sie zjadac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2014 > czyli juz grubsza sprawa, ten silnik poprostu sam w sobie szybko sie zuzywa i nie pomoze tu czesta > wymiana oleju, wiesz dobrze ze ladnych kilka lat siedzialem dosc gleboko w oplach i znam te > silniki na wylot, kilka nawet skladalem., duzo roboty i kosztow nie jest zeby sprawdzic panewy > zreszta pompe olejowa tez, bo lubila tez sie zjadac Zapomniałem Piotrku, że siedziałeś w oplach. Powiedz mi jak wyglada modyfikacja tego silnika? Kupił go mój znajomy w moim wieku i to jego pierwszw turbo i modzenie chodzi mu po głowie czego mu odradzam. Ma jakiegoś speca od opli i to on mu będzie go robił. Tylko przy tym silniku 192 konie znajomu aby osiągnąć 240KM chce mu zmieniać turbo i wtryski. Wg. mnoe wystarczy odpowiedni program i te 230 spokojnie jest do ogarnięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 15 Października 2014 Udostępnij Napisano 15 Października 2014 niestety nie jest on tak podatny na program jak "nasze " ogolnie to najlepiej zaczac od wydechu i iC i z programem moze wyjsc te 230, ale standardowo silnik jest bardzo słaby przy wiekszej mocy sugerowal byk kuciznę. ewentualnie przy dalszej modyfikacji graty z leha (wieksze wtryski i K04) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.