Skocz do zawartości

Poduszka silnika 1,5 dci-nadmierny luz?


szklasty

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ta gumowa część zaznaczona na zdjęciu powinna mieć jakikolwiek luz (w różnych płaszczyznach)?Wydaje mi się że podczas rozruchu silnikiem szarpie mocniej niż powinno a ta poduszka odpowiada za stabilizację silnika przód tył...U mnie luz jest taki że mogę palcami poruszyć tą gumą przód tył i prawo lewo.

Auto to Scenic III 1,5 dci palacz.gif

287969402-IMG_20141001_155502.jpg

post-16700-14352526226397_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam takiego auta, ale to logiczne że będzie luz we wszystkich płaszczyznach. W końcu metalowa tuleja zatopiona jest w gumie, która we wsporniku trzyma się w 4 punktach. Oceń czy guma nie jest popękana i/lub wyrwana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś już ten post widziałem...

chyba na megane.com

to element amortyzujący, więc takiego luzu w palcach nie powinieneś wyczuć. co innego jak silnik (masa) drga, to wtedy widać, jak poducha pracuje.

może guma już spękana?

może to nie HUTCHINSON tylko zrobiona z worka ryżu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzieś już ten post widziałem...

> chyba na megane.com

Pisałem jeszcze tam zlosnik.gif

> to element amortyzujący, więc takiego luzu w palcach nie powinieneś wyczuć. co innego jak silnik

> (masa) drga, to wtedy widać, jak poducha pracuje.

> może guma już spękana?

No właśnie nie pasuje mi że jest tam jakikolwiek luz...pozostaje porównać z nową

> może to nie HUTCHINSON tylko zrobiona z worka ryżu

niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakby palcem sprawdził luz w wszystkich płaszczyznach, to silnik raz-dwa powyrywałby tę gumę.

Źle się wyraziłem, palcem raczej nie powinno być luzu, ale jeśli włoży jakiś dłuższy wkrętak to ileś milimetrów to się ugnie. Nie mniej jednak należy sprawdzić stan gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Źle się wyraziłem, palcem raczej nie powinno być luzu, ale jeśli włoży jakiś dłuższy wkrętak to

> ileś milimetrów to się ugnie. Nie mniej jednak należy sprawdzić stan gumy.

Nie chodzi o ugięcie gumy bo ta jest twarda,chodzi o to że budowa tej gumy jest taka że umożliwia ruch prawo lewo w tym stalowym pierścieniu w sposób taki że obraca się cała guma o ileśtam stopni i pytanke czy ma być sprężyście i guma ma wrócić do stanu zero czy ma tam pracować w miarę luźno.Jest też niewielki luzpo długości wspornika.Kwestia taka-ma być ten luz czy ma być ciasno i sprężyście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.