szklasty Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Czy ta gumowa część zaznaczona na zdjęciu powinna mieć jakikolwiek luz (w różnych płaszczyznach)?Wydaje mi się że podczas rozruchu silnikiem szarpie mocniej niż powinno a ta poduszka odpowiada za stabilizację silnika przód tył...U mnie luz jest taki że mogę palcami poruszyć tą gumą przód tył i prawo lewo. Auto to Scenic III 1,5 dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Nie mam takiego auta, ale to logiczne że będzie luz we wszystkich płaszczyznach. W końcu metalowa tuleja zatopiona jest w gumie, która we wsporniku trzyma się w 4 punktach. Oceń czy guma nie jest popękana i/lub wyrwana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 gdzieś już ten post widziałem... chyba na megane.com to element amortyzujący, więc takiego luzu w palcach nie powinieneś wyczuć. co innego jak silnik (masa) drga, to wtedy widać, jak poducha pracuje. może guma już spękana? może to nie HUTCHINSON tylko zrobiona z worka ryżu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Października 2014 Udostępnij Napisano 1 Października 2014 > Nie mam takiego auta, ale to logiczne że będzie luz we wszystkich płaszczyznach. jakby palcem sprawdził luz w wszystkich płaszczyznach, to silnik raz-dwa powyrywałby tę gumę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szklasty Napisano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > gdzieś już ten post widziałem... > chyba na megane.com Pisałem jeszcze tam > to element amortyzujący, więc takiego luzu w palcach nie powinieneś wyczuć. co innego jak silnik > (masa) drga, to wtedy widać, jak poducha pracuje. > może guma już spękana? No właśnie nie pasuje mi że jest tam jakikolwiek luz...pozostaje porównać z nową > może to nie HUTCHINSON tylko zrobiona z worka ryżu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 jak wymieniałem swoją dolną poduszkę, to nawet popękaną było ciężko wyginać, więc IMHO nie ma prawa to lekko działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 Przyjrzyj się prawej poduszce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > jakby palcem sprawdził luz w wszystkich płaszczyznach, to silnik raz-dwa powyrywałby tę gumę. Źle się wyraziłem, palcem raczej nie powinno być luzu, ale jeśli włoży jakiś dłuższy wkrętak to ileś milimetrów to się ugnie. Nie mniej jednak należy sprawdzić stan gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szklasty Napisano 2 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2014 > Źle się wyraziłem, palcem raczej nie powinno być luzu, ale jeśli włoży jakiś dłuższy wkrętak to > ileś milimetrów to się ugnie. Nie mniej jednak należy sprawdzić stan gumy. Nie chodzi o ugięcie gumy bo ta jest twarda,chodzi o to że budowa tej gumy jest taka że umożliwia ruch prawo lewo w tym stalowym pierścieniu w sposób taki że obraca się cała guma o ileśtam stopni i pytanke czy ma być sprężyście i guma ma wrócić do stanu zero czy ma tam pracować w miarę luźno.Jest też niewielki luzpo długości wspornika.Kwestia taka-ma być ten luz czy ma być ciasno i sprężyście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.