wrzaskun Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 Sej 1.1 SPI Mam obroty między 1.3-1.7, na rozgrzanym silniku, raz miałem nawet 2.5 i nie chciało spaść ( tak się stało jak miałem dziurawą plecionkę). Ogólnie już mam wydech szczelny i jak zatrzymuje się na światłach to utrzymuje się 1.7 i tak po minucie spada do 1.3. Paliwa chleje 10l/100, kolektor mam od Sieny 1.2, dwururkę z plecionką oczywiście też od Sieny tylko poskracaną, kat się rozsypał i wysypałem na razie wszystko ze środka. Co to może być? za co się zabrać? - mam oscyloskop więc w przypadku lambdy mógłbym myślę jakiś wykres wygenerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 3 Października 2014 Udostępnij Napisano 3 Października 2014 1. sprawdź czy dolot szczelny (zatkaj ręką rurę doprowadzającą powietrze do filtra, jak zgaśnie to szczelny) 2. krokowiec może się wieszać. 4. sprawdź czy przepustnica się zamyka do końca 3. sprawdź przewód do serwa czy gdzieś nie jest pęknięty ( u mnie akurat on był sprawcą ) jak masz możliwość to podepnij do kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2014 dzięki, już wiem że jest nieszczelne wszystko, będę miał weekend pełen roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Dobra mały powrót do tematu, obroty które mi wylatywały jak z procy pod 5tyś przestały tak wariować ale za to mam falujące 1.5-2.0 i tak sobie faluje 30 razy po czym wskakuje na 2tyś zatrzymując się tam do momentu dotknięcia pedału gazu, co powoduje jakby reset na następne 30 razy kiedy sobie pływają. Chip z mapami zapłonu w kompie mam teraz standardowy. > 2. krokowiec może się wieszać. Krokowiec dałem nawet nowy > 4. sprawdź czy przepustnica się zamyka do końca Przepustnica się zamyka, tak że jest może pół milimetra przelotu jak dobrze się przyjrzeć, domykałem ją ręcznie trochę ale stawia spory opór. Sprawdzę jeszcze na komputerze jej kąt zamknięcia jeśli dobrze czujnik pokazuje. > 3. sprawdź przewód do serwa czy gdzieś nie jest pęknięty ( u mnie akurat on był sprawcą ) > jak masz możliwość to podepnij do kompa Przewody miernikiem sprawdzone wydają się być ok > 1. sprawdź czy dolot szczelny (zatkaj ręką rurę doprowadzającą powietrze do filtra, jak zgaśnie to > szczelny) Dolot sprawdzony, wydaje się być prawie szczelny bo gdzieś tam przy łączeniu w środku gdzie filtr powietrza ten prostokątny jest coś syczy jak zatkam wlot i nie udało mi się go zgasić w ten sposób, natomiast ciekawi mnie pewna rzecz bo jak pamiętam nawet ze zdjętym całym dolotem nigdy nie miałem problemów z obrotami. Zmieniłem też uszczelkę przy kolektorze dolotowym. Prosiłbym też o informacje co do elementów w gaźniku A,B,C,D które musza być podłączone, a które można zaślepić czy zrobić jakieś przejściówki i jakie objawy mogą wystąpić gdyby pominąć któreś z nich, zwłaszcza te króćce A,D,B. Z tego co pamiętam to A idzie do ustrojstwa pochłaniacza par zdaje sie i jego mam podpiętego, choć sam pochłaniacz stary i też może niedomagać, jest do dla mnie opcja do sprawdzenia bo gdzieś tu czytałem że też może powodować falowanie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 a TPS? Może on głupieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzaskun Napisano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > a TPS? Może on głupieje? Wygląda że nie, podłączyłem komputer, i kąt otwarcia przepustnicy nie szalał, choć nie wiem czy ma poprawną wartość ale zawsze wracał do tej samej. W międzyczasie wymieniłem elektrozawór pochłaniacza par paliwa, na jakiś używany co miałem i ogólnie zaczęło śmierdzieć beną w środku ale coraz częściej się zdarza że mam obroty koło 700 biegu jałowego dopóki się nie rozgrzeje, choć przy rozgrzanym czasem też spadało tak nisko że aż nierówno pracował. także wykazuje dużo częściej objawy normalnej pracy silnika. Błędy mam sporadyczne odnośnie silnika krokowego który wymieniłem na nowy a błędy się pojawiają. Odnoszę też wrażenie że pompa hamulca gorzej działa. w załączniku zrzut z kompa może jakieś parametry rzucają się w oczy i sa nieprawidłowe. Napiszcie też coś na temat podłączeń w gaźniku pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.