Peter2006 Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Posiadam Astrę H 1.4 XEP z 2005r. Pojawiły mi się krople oleju w okolicy korka wlewu oleju. Robię krótkie trasy ok 70% w mieście na niedogrzanym silniku. Być może odma została zapchana przez tzw. masełko i olej wyrzuca (albo korek wlewu się wyrobił). I tu pytanie: Gdzie znajduje się odma i jak się ją czyści - podobno to chwila roboty? Proszę o pomoc i dzięki z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 > Posiadam Astrę H 1.4 XEP z 2005r. > Być może odma została zapchana przez > tzw. masełko i olej wyrzuca (albo korek wlewu się wyrobił). I tu pytanie: > Gdzie znajduje się odma i jak się ją czyści - podobno to chwila roboty? no chwila: zdejmujesz, czyścisz, zakładasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 > no chwila: zdejmujesz, czyścisz, zakładasz a ta cieńsza to nie jest "druga" odma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 27 Października 2014 Udostępnij Napisano 27 Października 2014 > a ta cieńsza to nie jest "druga" odma? ten cieńszy do przepustnicy idzie, myslę że autorowi chodzi głównie o grubaska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Peter2006 Napisano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > ten cieńszy do przepustnicy idzie, myslę że autorowi chodzi głównie o grubaska A ten cieńszy też się czyści? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > A ten cieńszy też się czyści? wiele roboty z tym nie będzie więc jak już to już. Ale grubas przede wszystkim z tym, że to na pewno nie zaszkodzi - czy pomoże to oddzielny temat do którego wrócimy PO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Dodam, że jakość tych węży pozostawia wiele do życzenia...u mojej mamy po 8 latach ten wąż jest cały w mikropęknięciach, tzn. jest szczelny, ale trzeba będzie go wymienić. Dziwne, że ze wszystkich węży tylko on jest taki, być może winę ponosi słaba olejoodporność użytej gumy. Będę w domu to wkleję zdjęcie jak to wygląda. EDIT jeszcze doczytałem, że chodzi o Z14XEP pisałem o tym samym silniku. U mamy zdjąłem odmę tą co wskazał Krzysiu ale zdjąłem też całą rurę dolotu i tam też poczyściłem w środku, sama przepustnica była czysta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 > wskazał Krzysiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 A co, miał napisać Krzysiuniuniuniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzees Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 > A ten cieńszy też się czyści? przerabiałem akurat ostatnio temat i po ściągnięciu ten przewód okazał się cały zasyfiony zastanawia mnie jaką pełni rolę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.