angrius Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 Od jakiegoś czasu mam problem z zapłonem. Mianowicie wygląda to tak: kręcę pierwszy raz ok 3-4 sek i nie ma zapłonu silnika. Kręcę drugi ra i po 2-3 sek jest zapłon ale obroty są na poziomie 200-300 i nie rosną, w końcu silnik gaśnie. Czasem obroty są około 400 i wtedy po 2-3 sek auto się wkręca na prawidłowe obroty. Jeśli się nie wkręca to kręcę trzeci raz i nareszcie od razu jest prawidłowy zapłon. Wymienione były (przed tym problemem) świece, kable, czyszczona była przepustnica. Po tych wymianach nie było problemu. Ktoś coś podejrzewa? nie ukrywam, że usterka irytująca. Acha, auto jedzie potem normalnie, a dzieje się tak niezależnie od temperatury silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 Ale sprawdzone, że nie ma w tym czasie zapłonu czy piszesz umownie, że po prostu nie odpala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 Chyba chodzi o problem z zapalaniem a nie z zapłonem Podłączałeś jakiś komputer/fejs? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 > Chyba chodzi o problem z zapalaniem a nie z zapłonem > Podłączałeś jakiś komputer/fejs? Jeśli tak to łatwo sprawdzić czy szukać w elektryce czy w paliwie. Sprawdzić iskrę. Jeśli jest to ciśnienie na listwie. I będzie wiadomo gdzie szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 chodzi o zapalenie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 > chodzi o zapalenie silnika Obstawiałbym układ zasilania. Pompa, zapowietrzanie itp. albo padający czujnik położenia wału itp. ale to łatwo sprawdzić. Iskra jest od razu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 > Obstawiałbym układ zasilania. Pompa, zapowietrzanie itp. albo padający czujnik położenia wału itp. > ale to łatwo sprawdzić. Iskra jest od razu? tak, iskra jest. muszę podjechać sprawdzić błędy. może coś wyjdzie. Ostatnio wymieniałem zawór evap. Może to coś z tym? bo w sumie jak był stary zawór nie działający to nie było tego problemu... natomiast jak sobie teraz kojarze to problem z odpalaniem zbiegł się w czasie z wymianą zaworu. Tylko czy to przypadek czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 >...Ostatnio wymieniałem zawór > evap. Może to coś z tym?... Może zbyt skutecznie odpowietrza.że aż zapowietrza? Z tym sprawdzaniem błędów to nie jest wyrocznia. Warto wiedzieć czy coś i co jest ale lepiej traktować to jako pomoc a nie diagnozę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 > Może zbyt skutecznie odpowietrza.że aż zapowietrza? > Z tym sprawdzaniem błędów to nie jest wyrocznia. Warto wiedzieć czy coś i co jest ale lepiej > traktować to jako pomoc a nie diagnozę. Ale tak poważnie to może mieć jakiś związek? A ciśnienie na listwie da się jakoś samemu sprawdzić? Mechanikiem nie jestem zaznaczam Bo nie mam ochoty wymienić pół auta zanim się dojdzie do tego co jest przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 7 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2014 > Ale tak poważnie to może mieć jakiś związek? A ciśnienie na listwie da się jakoś samemu sprawdzić? > Mechanikiem nie jestem zaznaczam Bo nie mam ochoty wymienić pół auta zanim się dojdzie do > tego co jest przyczyną Jego zadaniem jest odpowietrzanie układu paliwowego. Hipotetycznie może mieć związek. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Powinno być koło 3 bar. Wiadomo czy pompa pracuje poprawnie. Nie wiem jak w tym konkretnym aucie. Najprościej zdjąć przewód z listwy i założyć na manometr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.