Bravus Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Czołem W skrócie, po C70 stałem się posiadaczem S40 I po FL dokładnie z 2003 roku. Nie miałem w planach go kupować, ale stan techniczny i wizualny tego auta mnie przekonał. Auto mam od wczoraj, dzisiaj nim trochę pojeździłem i zauważyłem że prędkość obrotowa dmuchawy wariuje, nieraz mocno wzrastają obroty i po chwili się uspokajają. Dzieję się tak po dłuższym postoju. Po rozgrzaniu auta jest ok. Auto ma klimatronik jednostrefowy, wariacje występują niezależnie czy siła nawiewu jest na auto, czy np na 1,2,3 itd. Jeżeli chodzi o temperaturę nawiewu jest ok. Diagnostyka komputerem nie wykazała błędów w układzie klimatyzacji ani w konsoli wskaźników, ani w desce rozdzielczej. Akumulator sprawny naładowany, ładowanie w normie. Ktoś podpowie od czego zacząć ??? Większość osób opisuje problem z temperaturą, który mnie nie dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 > jakiś tekst Znalazłem i ten wątek . Koniec rezystora dmuchawy objawia się działaniem nadmuchu na max lub wcale. U mnie prędkość pośrednia występuje ale czasem siła nadmuchu gwałtownie rośnie, żeby za moment wrócić do normy. Uszkodzenie samego rezystora powinno też zapisać błąd w układzie sterownika klimatyzacji , że wartość jest np poza zakresem lub obwód jest przerwany / sygnał nie ciągły lub coś w tym stylu. W wolnej chwili wydłubię rezystor i go pomierzę, rozbiorę też panel klimatyzacji może coś znajdę. Wszelkie dodatkowe sugestie są mile widziane A może to faktycznie rezystor, sprawdzę jutro w hurtowni ile po rabatach kosztuje nowy, może zaryzykuje wymianę jak cena będzie znośna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2014 Jak cos ustalisz to skrobnij na kaciku Będzie dla innych jak znalazł ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2014 opisywany problem z rezystorem (opornicą) miałem w Grande Punto - chodził tylko na maxa albo wcale. Ja w V50 mam inne spostrzeżenie (celowo nie piszę problem, bo może sam go stwarzam) - także mam wrażenie, że czasami sterownik "wariuje" i dziwnie ustala prędkość nadmuchu. Nie wiem OCB, a może mi się wydaje... wydawało mi się, że kiedyś było inaczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.