rav.d Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 Cześć, kończy mi się tłumik końcowy w Bravo Sport 2.0 Multijet. Zardzewiało i odpadło pierwsze poszycie zewnętrzne. Mechanikowi nie udało się znaleźć żadnego zamiennika, dostępny jedynie oryginał za 1300 PLN. Mam tłumik z dwiema chromowanymi końcówkami. Wiecie, czy ktoś produkuje zamienniki do tego modelu? Na allegro znalazłem coś takiego, który wygląda podobnie do mojego tłumika - sprzedawca twierdzi, że pasuje zarówno do 1.9, jak i 2.0 M-Jet. Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 jest trochę problem z tym, na podstawie oryginału próbowało polmo ostrów zrobić, ale z marnym skutkiem. Ten z aukcji ktoś przypasowywał i bardzo nisko siedzi, z oryginalnym wycięciem w zderzaku ciężko dopasować. Najlepiej kupić z ultera dedykowany do NB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rav.d Napisano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > Najlepiej kupić z ultera dedykowany do NB Ten ulter? Do diesla 2.0 również będzie ok? Cena akceptowalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 mnie pierwsze poszycie zewnętrzne zaczęło odłazić ze 3 lata temu, a resztki odciąłem ze 2 lata temu. Tłumik nadal działa. Jeżeli tylko to jest powodem wymiany, to ja bym nie ruszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rav.d Napisano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 Innego powodu nie ma. Tłumik działa, jak działał. Sądziłem, że jak zaczął rdzewieć to pójdzie szybko dalej. Jeżeli faktycznie może wytrzymać jeszcze chociaż rok to nie będę ruszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > Innego powodu nie ma. Tłumik działa, jak działał. Sądziłem, że jak zaczął rdzewieć to pójdzie > szybko dalej. Jeżeli faktycznie może wytrzymać jeszcze chociaż rok to nie będę ruszał wytrzyma spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 > Ten ulter? Do diesla 2.0 również będzie ok? Cena akceptowalna Ten ulter, ale jak pisze reszta userów, też zerwałem zew. warstwę i dopóki nie odpadnie to nie kombinuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rav.d Napisano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 Dzięki za pomoc, przekonaliście mnie będę się martwił jak zacznie odpadać kolejna warstwa EOT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 > Dzięki za pomoc, przekonaliście mnie będę się martwił jak zacznie odpadać kolejna warstwa > EOT u mnie też druga zima bez pierwszej warstwy blachy efektu WRC brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2015 > Dzięki za pomoc, przekonaliście mnie będę się martwił jak zacznie odpadać kolejna warstwa > EOT Pierwsza warstwa w tym tłumiku jest dla lansu, jak odpadnie to jeszcze tłumik wytrzyma może kilka lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.