AKuba Napisano 21 Marca 2006 Udostępnij Napisano 21 Marca 2006 ... jak w tytule, proszę o pomoc. Namęczyłem się i nic nie wskórałem. Może ma ktoś jakiś patent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw19 Napisano 21 Marca 2006 Udostępnij Napisano 21 Marca 2006 > ... jak w tytule, proszę o pomoc. Namęczyłem się i nic nie wskórałem. > Może ma ktoś jakiś patent? Przez otwory srub kół poluzuj samoregulatory. Powinny zejsc wtedy. W bębny nie zapomnij tez postukac młotkiem aby resztę tez poluzowac. Mozesz jeszcze wkrecajac w miejsce srub koła lub szpilek dlugie sruby odpychac beben od piasty. Ale to jest metoda, ktora łatwo można urwac mocowanie szczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parafka Napisano 21 Marca 2006 Udostępnij Napisano 21 Marca 2006 A da się obracać samoreg. w przeciwną stronę. Tam chyba jest zapadka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Da_Don Napisano 21 Marca 2006 Udostępnij Napisano 21 Marca 2006 > ... jak w tytule, proszę o pomoc. Namęczyłem się i nic nie wskórałem. > Może ma ktoś jakiś patent? Ja za kazdym razem z tam walczylem, ostukiwalem mlotkiem, obracalem w jedna i w druga strone itd. Nie znam innego sposobu... Zrobilem sobie taki prowizoryczny sciagacz, ale to raczej niewiele pomaga, chociaz moze cos tam dalo. Prawie zawsze zniszczyly sie te male kapselki blokujace sprezynki, ktore przytrzymuja szczeki. Jakby co, to od Golfa II pasuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 21 Marca 2006 Udostępnij Napisano 21 Marca 2006 > ... jak w tytule, proszę o pomoc. Namęczyłem się i nic nie wskórałem. > Może ma ktoś jakiś patent? zazwyczaj wkręca się śruby w otwór szpilki. problemem jest zazwyczaj próg na bębnie, wtedy trzeba się troche posiłować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2006 te male kapselki blokujace sprezynki, ktore przytrzymuja > szczeki. Jakby co, to od Golfa II pasuja. O dzięki, to jest informacja,która się chyba przyda. Prawdopodobnie mam już spory kołnierz na bębnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Przez otwory srub kół poluzuj samoregulatory. Powinny zejsc wtedy. W > bębny nie zapomnij tez postukac młotkiem aby resztę tez > poluzowac. Mozesz jeszcze wkrecajac w miejsce srub koła lub > szpilek dlugie sruby odpychac beben od piasty. Ale to jest > metoda, ktora łatwo można urwac mocowanie szczek. No ściągnąłem bęben na siłę dużym ściągaczem.mocowanie do tarczy kotwicznej wytrzymało (wygląda solidnie-kołeczki i blaszki sprężyste). Nawet kołnierz nie dył duży, ale okładziny szczęk mają ok 1 mm. Gwint szpilek jest nietypowy większy od M8 a mniejszy od M10 i chyba by ten gwint nie wytrzymał (ściągacz lepszy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jls Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > No ściągnąłem bęben na siłę dużym ściągaczem.mocowanie do tarczy > kotwicznej wytrzymało (wygląda solidnie-kołeczki i blaszki > sprężyste). Nawet kołnierz nie dył duży, ale okładziny szczęk > mają ok 1 mm. > Gwint szpilek jest nietypowy większy od M8 a mniejszy od M10 i chyba > by ten gwint nie wytrzymał (ściągacz lepszy). Wystarczy poluzować odpowietrznik.Pod wpływem zmniejszenia ciśnienia w cylinderku szczęki są sciągane sprężynami do wewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobofrut Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Wystarczy poluzować odpowietrznik.Pod wpływem zmniejszenia ciśnienia > w cylinderku szczęki są sciągane sprężynami do wewnątrz. a sampregulator to sie sam poluzuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobofrut Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > . Jakby co, to od Golfa II pasuja. polonez truck tesz podchodzi po podłozeniu dwóch podkładek M6 od strony wewnetrznej i tanie są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobofrut Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Nawet kołnierz nie dył duży warto go ztoczyć nawet wiecej jak reszt bebna (tak na zapas) i nie bedzie problemów przy nastepnym rozbieraniu albo zainwestować w nowe bebny od malucha bo pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > polonez truck tesz podchodzi po podłozeniu dwóch podkładek M6 od > strony wewnetrznej > i tanie są Koleżanka Piguła to na poważnie żartuje? Za samoregulator to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobofrut Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Koleżanka Piguła to na poważnie żartuje? Za samoregulator to kolega mnie zaraził motoryzacją i tak mi zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.