Skocz do zawartości

Sposób na zdjęcie bębnów hamulc. tył bo nie mogę?


AKuba

Rekomendowane odpowiedzi

> ... jak w tytule, proszę o pomoc. Namęczyłem się i nic nie wskórałem.

> Może ma ktoś jakiś patent?

Przez otwory srub kół poluzuj samoregulatory. Powinny zejsc wtedy. W bębny nie zapomnij tez postukac młotkiem aby resztę tez poluzowac. Mozesz jeszcze wkrecajac w miejsce srub koła lub szpilek dlugie sruby odpychac beben od piasty. Ale to jest metoda, ktora łatwo można urwac mocowanie szczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... jak w tytule, proszę o pomoc. Namęczyłem się i nic nie wskórałem.

> Może ma ktoś jakiś patent?

Ja za kazdym razem z tam walczylem, ostukiwalem mlotkiem, obracalem w jedna i w druga strone itd. Nie znam innego sposobu... Zrobilem sobie taki prowizoryczny sciagacz, ale to raczej niewiele pomaga, chociaz moze cos tam dalo. hmm.gif Prawie zawsze zniszczyly sie te male kapselki blokujace sprezynki, ktore przytrzymuja szczeki. Jakby co, to od Golfa II pasuja. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... jak w tytule, proszę o pomoc. Namęczyłem się i nic nie wskórałem.

> Może ma ktoś jakiś patent?

zazwyczaj wkręca się śruby w otwór szpilki. problemem jest zazwyczaj próg na bębnie, wtedy trzeba się troche posiłować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te male kapselki blokujace sprezynki, ktore przytrzymuja

> szczeki. Jakby co, to od Golfa II pasuja.

O dzięki, to jest informacja,która się chyba przyda. Prawdopodobnie mam już spory kołnierz na bębnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przez otwory srub kół poluzuj samoregulatory. Powinny zejsc wtedy. W

> bębny nie zapomnij tez postukac młotkiem aby resztę tez

> poluzowac. Mozesz jeszcze wkrecajac w miejsce srub koła lub

> szpilek dlugie sruby odpychac beben od piasty. Ale to jest

> metoda, ktora łatwo można urwac mocowanie szczek.

No ściągnąłem bęben na siłę dużym ściągaczem.mocowanie do tarczy kotwicznej wytrzymało (wygląda solidnie-kołeczki i blaszki sprężyste). Nawet kołnierz nie dył duży, ale okładziny szczęk mają ok 1 mm.

Gwint szpilek jest nietypowy większy od M8 a mniejszy od M10 i chyba by ten gwint nie wytrzymał (ściągacz lepszy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> No ściągnąłem bęben na siłę dużym ściągaczem.mocowanie do tarczy

> kotwicznej wytrzymało (wygląda solidnie-kołeczki i blaszki

> sprężyste). Nawet kołnierz nie dył duży, ale okładziny szczęk

> mają ok 1 mm.

> Gwint szpilek jest nietypowy większy od M8 a mniejszy od M10 i chyba

> by ten gwint nie wytrzymał (ściągacz lepszy).

Wystarczy poluzować odpowietrznik.Pod wpływem zmniejszenia ciśnienia w cylinderku szczęki są sciągane sprężynami do wewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.