Skocz do zawartości

pasek b5 drobne sprawy do poprawy


Blues_Brother

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

zakupiłem wczoraj "nowe" auto vv b5 z 2000r przed liftem i potrzebuję poprawić parę szczegółów:

- radio, jak zamontować, potrzeba jakąś ramkę? mam dziurę po radiu i nie wiem co dalej? coś trzeba demontować? jakąś półkieszeń montować?

- podłokietnik - urwane są zaczepy od tego na czym się opiera ręka smile.gif, czy da się takie coś dokupić, czy szukać na allegro zamienników podłokietnika i całość zamienić?

- rozrząd do wymiany - gdzie szukać kodu silnika żeby dobre graty zamówić? co kupić do 1.9 90km żeby było dobrze? macie może jakiś polecany sklep?

- zawieszenie przód - do wymiany wahacz, nie znam się to będzie opisowo, na górze, wychodzi prostopadle do koła z komory silnika, gdzieś można podpatrzyć co to jest i jaki ma numer żeby dobrze zamówić? jakiś schemat? jakiej firmy kupić żeby było dobrze i za 2 miesiące nie zaczynać od nowa?

ktoś pomoże? bo ja nowy grinser006.gif

pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> zakupiłem wczoraj "nowe" auto vv b5 z 2000r przed liftem i potrzebuję poprawić parę szczegółów:

Gratuluje!

> - radio, jak zamontować, potrzeba jakąś ramkę? mam dziurę po radiu i nie wiem co dalej? coś trzeba

> demontować? jakąś półkieszeń montować?

Jeżeli jest tylko wymontowane radio to nic nie musisz dodatkowego montować nowe radio powinno mieć swoja kieszeń, która będzie pasować. Ewentualnie wtyczki maga być inne.

> - podłokietnik - urwane są zaczepy od tego na czym się opiera ręka , czy da się takie coś dokupić,

> czy szukać na allegro zamienników podłokietnika i całość zamienić?

Dokupić raczej nie. Kupić używkę ewentualnie napraw typu zrób to sam.

> - rozrząd do wymiany - gdzie szukać kodu silnika żeby dobre graty zamówić? co kupić do 1.9 90km

> żeby było dobrze? macie może jakiś polecany sklep?