krzys139 Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 Witam, problem jest z C3 tej pierwszej generacji z automatyczna klimatyzacja. Dmuchawa wogole nie dziala. Bezpiecznik sprawdzony, wentylator spiety na krotko dziala. Nie umiem sprawdzic tej elektronicznej opornicy. Wchodza do niej 2 wtyczki mniejsza czarny i brazowy przewod to zasilanie rozumiem tu napiecie jest po zmostkowaniu z czarnym i czerwonym przewodem idacym do wentylatora dziala jak szalone. Czy mozliwe jest ze opornica umarla i dlatego dmuchawa nie dziala nawet na najwyzszym biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 > Witam, problem jest z C3 tej pierwszej generacji z automatyczna klimatyzacja. > Dmuchawa wogole nie dziala. > Bezpiecznik sprawdzony, wentylator spiety na krotko dziala. Nie umiem sprawdzic tej elektronicznej > opornicy. > Wchodza do niej 2 wtyczki mniejsza czarny i brazowy przewod to zasilanie rozumiem tu napiecie jest > po zmostkowaniu z czarnym i czerwonym przewodem idacym do wentylatora dziala jak szalone. > Czy mozliwe jest ze opornica umarla i dlatego dmuchawa nie dziala nawet na najwyzszym biegu? Wygląda na to, że tak. Jest to pewnie taki sam sterownik PWM jak w Renault. To nie jest opornica jak w manualnej klimie. Fotka pierwsza lepsza z brzegu - nie rklamuję. W środku jest układ sterowania PWM i tranzystor huf75344G i to pewnie on poszedł do aniołków. Koszt kilkanaście złotych. Wymiana trochę upierdliwa, bo ciężko się lutuje i trzeba dac nową pastę na radiator. Ogólnie temat do ogarnięcia dla każdego kto miał styczność z jakąś nawet prostą elektroniką. Trochę mam do Ciebie za daleko, bo mam jeszcze takiego tranzystorka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 7 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 > Wygląda na to, że tak. > Jest to pewnie taki sam sterownik PWM jak w Renault. To nie jest opornica jak w manualnej klimie. > Fotka pierwsza lepsza z brzegu - nie rklamuję. > W środku jest układ sterowania PWM i tranzystor huf75344G i to pewnie on poszedł do aniołków. Koszt > kilkanaście złotych. Wymiana trochę upierdliwa, bo ciężko się lutuje i trzeba dac nową pastę > na radiator. > Ogólnie temat do ogarnięcia dla każdego kto miał styczność z jakąś nawet prostą elektroniką. > Trochę mam do Ciebie za daleko, bo mam jeszcze takiego tranzystorka :-) Tak wyglada dokladnie tak. Juz go wyciagnalem z auta, elektronika wyglada na ugotowana. Tranzystor bym przelutowal, ale niestety zanim go dostane to minie kilka dni. Auto tescia wiec jutro zamowie caly ten element i wymienie mam nadzieje ze zadziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.