Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 Witam! Chciałbym się dowiedzieć od obecnych userów miśków, którą wersję van wybrać czy 1.1 z lpg , czy lepiej 1.2 z lpg , Panda będzie kupowana w salonie, więc pole manewru jest spore, jeśli chodzi o wybór , czy opłaca się dołożyć 2-3k pln do 1,2 ? Dziękuje z góry za informację. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Witam! > Chciałbym się dowiedzieć od obecnych userów miśków, którą wersję van > wybrać czy 1.1 z lpg , czy lepiej 1.2 z lpg , Panda będzie > kupowana w salonie, więc pole manewru jest spore, jeśli chodzi o > wybór , czy opłaca się dołożyć 2-3k pln do 1,2 ? > Dziękuje z góry za informację. > Pozdrawiam. Witaj A czy poza mocniejszym o 6 koni silnikiem cos zyskasz na wyposazeniu? P.S A czemu nie na technicznym z tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikG Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Witam! > Chciałbym się dowiedzieć od obecnych userów miśków, którą wersję van > wybrać czy 1.1 z lpg , czy lepiej 1.2 z lpg , Panda będzie > kupowana w salonie, więc pole manewru jest spore, jeśli chodzi o > wybór , czy opłaca się dołożyć 2-3k pln do 1,2 ? > Dziękuje z góry za informację. > Pozdrawiam. a jakie ceny? i czemu VAN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Witaj > A czy poza mocniejszym o 6 koni silnikiem cos zyskasz na wyposazeniu? > P.S > A czemu nie na technicznym z tym? Przepraszam, dzięki za wrzucenie na techniczny , poza tym, że silniczek mocniejszy, różnica około 2,5kpln, ale np. w 1.2 wspomaganie jest w standardzie, a do 1.1 trzeba dopłacić za to prawie 2kpln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > a jakie ceny? i czemu VAN? Ceny dokładnie jeszcze nie znam, ale różnice ok. 3kpln, Van, bo potrzebuje odliczać vat od działalności i kosztów szukam i przy okazji mały , 2-osobowy pojazd z dużym bagażnikiem - dodam niedrogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Przepraszam, dzięki za wrzucenie na techniczny , poza tym, że > silniczek mocniejszy, różnica około 2,5kpln, ale np. w 1.2 > wspomaganie jest w standardzie, a do 1.1 trzeba dopłacić za to > prawie 2kpln to moze czeba poczekac na promocje az 1.1 bedzie ze wspomaganiem ps. swoja droga jak do 1.1 wsadzisz lpg to ona juz wogle jechac nie bedzie... no chyba ze wlozysz instalacje z sekwencyjnym wtryskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Przepraszam, dzięki za wrzucenie na techniczny , poza tym, że > silniczek mocniejszy, różnica około 2,5kpln, ale np. w 1.2 > wspomaganie jest w standardzie, a do 1.1 trzeba dopłacić za to > prawie 2kpln Jesli zalezy Ci na wspomaganiu to bierz 1.2 a jesli nie to 1.1 a za zaoszczedzona w ten sposob kase mozesz sam doposazyc Miska co da Ci na pewno duzo przyjemnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 Najprawdopodobniej sekwencja będzie , ale jeśli zdecyduję sie na sekwencję, to pewnie do 1.2 , bo do 1.1 nie będę instalki za 4kpln wkładał , Punto z 1.2 8v i sekwencją spala mi w mieście ok. 7-8 l/100km gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 Dowiem się o szczegóły w salonie, i wtedy będę kombinował z wyposażeniem, a chodzi mi o to, czy 1.1 z lpg nie będzie muł straszny w porównaniu z 1.2 z lpg P.s. Czy Fiat robi dla wersji Van jakieś promocje wakacyjne- typu klima taniej , albo gratis, czy coś w tym stylu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Najprawdopodobniej sekwencja będzie , ale jeśli zdecyduję sie na > sekwencję, to pewnie do 1.2 , bo do 1.1 nie będę instalki za > 4kpln wkładał , Punto z 1.2 8v i sekwencją spala mi w mieście > ok. 7-8 l/100km gazu no to juz masz odpowiedz ciekawam jest jak sie misiek bedzie zachowwyal z taka inastalacja - narazie nikt u nas takiej nie ma.. no ale poczekamy zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 W kropku instalacja chodzi jak na razie, odpukać, bezawaryjnie, nie licząc oczywiście błędnego oprogramowania do instalacji LPG wgranej w ASO , po szóstej wizycie poprawili i jak tu ich nie kochać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > W kropku instalacja chodzi jak na razie, odpukać, bezawaryjnie, nie > licząc oczywiście błędnego oprogramowania do instalacji LPG > wgranej w ASO , po szóstej wizycie poprawili i jak tu ich > nie kochać kochac kochac ino znalesc lepsze aso... ponoc sa takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > kochac kochac ino znalesc lepsze aso... ponoc sa takie Ustawiłem ich do pionu tak, że jak poszedłem o van'a pytać, to nadal przysługuje mi zniżka z tytułu stałego klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Ustawiłem ich do pionu tak, że jak poszedłem o van'a pytać, to nadal > przysługuje mi zniżka z tytułu stałego klienta niestety znam z autopsji te sprawy, a aso raz ustawione do pionu potrafi sie i takl wychylic... ale to juz jest temat na calkiem inny watek w calkiem innym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > niestety znam z autopsji te sprawy, a aso raz ustawione do pionu > potrafi sie i takl wychylic... ale to juz jest temat na calkiem > inny watek w calkiem innym miejscu Oczywiście nie będę mod'ów drażnił , żeby "wakacji na wyspach bananowych" nie dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikG Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Oczywiście nie będę mod'ów drażnił , żeby "wakacji na wyspach > bananowych" nie dostać Instalacja do tak małego silnika.. ehh. Panda 1.1 Active 29.500 zł Panda 1.2 Dynamic 31.500 zł auta z 2005 rok, tak to wygląda. Punto jest w podobnej cenie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 Punto już mam, nie mogę na niego narzekać, ale skusiłem się na Pandę Van - bo musi być krata za przednimi fotelami do odliczeń kosztów teraz, a do tego mi właśnie będzie potrzebny i większy niż misiek nie jest mi na tą chwilkę potrzebny . Wszystko zaczęło się od Fiata 600 van i w ciągu 3 dni przeskoczyło na Pandę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Przepraszam, dzięki za wrzucenie na techniczny , poza tym, że > silniczek mocniejszy, różnica około 2,5kpln, ale np. w 1.2 > wspomaganie jest w standardzie, a do 1.1 trzeba dopłacić za to > prawie 2kpln akurat ja uwazam ze w pandzie cos takiego jak wspomaganie jest czyms bez czego sie swietnie obejdziesz a dodatkowo odpadnei ci kopot z wybijajacymi sie lacznikami spabilizatora - stabilizator masz tylko przy wspomaganiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Dowiem się o szczegóły w salonie, i wtedy będę kombinował z > wyposażeniem, a chodzi mi o to, czy 1.1 z lpg nie będzie muł > straszny w porównaniu z 1.2 z lpg > P.s. Czy Fiat robi dla wersji Van jakieś promocje wakacyjne- typu > klima taniej , albo gratis, czy coś w tym stylu ? roznice w osiagach sa tak minimalne ze ich nei bedziesz czul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Najprawdopodobniej sekwencja będzie , ale jeśli zdecyduję sie na > sekwencję, to pewnie do 1.2 , bo do 1.1 nie będę instalki za > 4kpln wkładał , Punto z 1.2 8v i sekwencją spala mi w mieście > ok. 7-8 l/100km gazu sekwencja do pandzi kosztuje 3 kzl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Ustawiłem ich do pionu tak, że jak poszedłem o van'a pytać, to nadal > przysługuje mi zniżka z tytułu stałego klienta no to ci łaski nie zrobili.. dla stalego klienta jest to promocja fiata a nei aso... wiec aso/salon ma tu zero do gadania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > sekwencja do pandzi kosztuje 3 kzl Do Punto kładłem sekwencję i dyskusja zaczęła się od 4,7k PLN, a ostatecznie zapłaciłem 4k PLN - chyba urok osobisty , albo po prostu mam dar przekonywania , więc mam nadzieję,że w Pandzie też będzie można negocjować cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > no to ci łaski nie zrobili.. dla stalego klienta jest to promocja > fiata a nei aso... wiec aso/salon ma tu zero do gadania Ale właściciel jest jeden i o niego też się obiła dyskusja i też mu się dostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Do Punto kładłem sekwencję i dyskusja zaczęła się od 4,7k PLN, a > ostatecznie zapłaciłem 4k PLN - chyba urok osobisty , albo po > prostu mam dar przekonywania , więc mam nadzieję,że w Pandzie > też będzie można negocjować cenę u mnia akurat jest miejsce gdzie za sekwencje wolaja 3 kzl wiec moze warto tez poszukac poza meijscem zamieszkania... nawet niech to zostanie 500 w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 Jutro pojadę i się zapytam dokładnie o opcję i ceny w salonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Witam! > Chciałbym się dowiedzieć od obecnych userów miśków, którą wersję van > wybrać czy 1.1 z lpg , czy lepiej 1.2 z lpg , Panda będzie > kupowana w salonie, więc pole manewru jest spore, jeśli chodzi o > wybór , czy opłaca się dołożyć 2-3k pln do 1,2 ? zdecydowanie 1,3 mulitijet z doświadczenia odradzam gaz II generacji, początkowo broniłem II gen jak mogłem, po 25kkm wiem już, że jak jest wtrysk, to ma być wtrysk żeby się nic nie pieprzyło. A 1,2 z wtryskiem sekwencyjnym LPG będzie kosztował tyle co 1,3. a jeśli chodzi o wybór miedzy 1,1 i 1,2 to wybrałbym 1,2 nie tylko ze względu na lepsze wyposażenie, ale również sporo wyższy moment obrotowy, bo różnica w mocy jest nieznaczna. Ale ze względu na różnice w cenie wziąłem 1,1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 A jak się misiek sprawuje , tzn jakie jest spalanie silnika 1.1 +LPG , chodzi o LPG i benzynkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Najprawdopodobniej sekwencja będzie , ale jeśli zdecyduję sie na > sekwencję, to pewnie do 1.2 , bo do 1.1 nie będę instalki za > 4kpln wkładał , Punto z 1.2 8v i sekwencją spala mi w mieście > ok. 7-8 l/100km gazu panda z II gen też ale na sekwencję to coś sporo, bo felicia 1,6 z sekwencja LPG spala około 7l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hobik Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > zdecydowanie 1,3 mulitijet > z doświadczenia odradzam gaz II generacji, początkowo broniłem II gen > jak mogłem, po 25kkm wiem już, że jak jest wtrysk, to ma być > wtrysk żeby się nic nie pieprzyło. > A 1,2 z wtryskiem sekwencyjnym LPG będzie kosztował tyle co 1,3. > a jeśli chodzi o wybór miedzy 1,1 i 1,2 to wybrałbym 1,2 nie tylko ze > względu na lepsze wyposażenie, ale również sporo wyższy moment > obrotowy, bo różnica w mocy jest nieznaczna. Ale ze względu na > różnice w cenie wziąłem 1,1. A ja bym rozważył zamiast kupowania Pandy z drogą instalacja gazową zakupienie Mj. Cena może wyjść podobna a osiagi zdecydowanie lepsze. Ekonomia na podobnym poziomie i brak ingerencji w silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 7-8 po mieście, na zimówkach, ze światłami i klimą, a nogę też mam nielekką (wszystko w warunkach zimowych) robi się cieplej i spalanie też spada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > A ja bym rozważył zamiast kupowania Pandy z drogą instalacja gazową > zakupienie Mj. Cena może wyjść podobna a osiagi zdecydowanie > lepsze. Ekonomia na podobnym poziomie i brak ingerencji w silnik Jeździłem MJ przez miesiąc i nie przekonałem się do niego, a poza tym Punto mam na benzynkę i LPG i wolałbym pozostać w firmowym na benzynce i LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michals Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > A jak się misiek sprawuje , tzn jakie jest spalanie silnika 1.1 +LPG > , chodzi o LPG i benzynkę? z instalką są ciągłe problemy, w ASO nie ma fachowca który by potrafił jej wyregulować, silnik nie pracuje tak jak powinien nawet na benzynie, to chyba wynik zdławienia dolotu powietrza przez mikser. A spalanie od 7 do 8,5l LPG i od 3,8 do 0,6 l benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2006 Ok, ja w Punto też na początku miałem troszkę problemów z instalką, alę w końcu ustawili tak jak chciałem i wszystko gra , chyba jednak sekwencję podepnę pod ten silniczek 1.1 , jak wynegocjuję odpowiednią cenę za instalację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sholek Napisano 26 Maja 2006 Udostępnij Napisano 26 Maja 2006 > roznice w osiagach sa tak minimalne ze ich nei bedziesz czul Witam Ja od kilku dni jeżdze Pandą 1.1 Van (dostałem z firmy). W zasadzie silnik mi wystarcza a brak wspomaganie nie dokucza. Autko ma przejechane 51 tyś. Wszytko z nią OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sts Napisano 27 Maja 2006 Udostępnij Napisano 27 Maja 2006 > Ok, ja w Punto też na początku miałem troszkę problemów z instalką, > alę w końcu ustawili tak jak chciałem i wszystko gra , chyba > jednak sekwencję podepnę pod ten silniczek 1.1 , jak wynegocjuję > odpowiednią cenę za instalację Właściwie dobrana i dobrze zamontowana , no i oczywiście właściwie ekspoloatowana, instalka LPG raczej nie jest powodem problemów. Przynajmniej takie są moje skromne doświadczenia. Jeżeli myślisz o LPG w Pandzie to raczej 1.2 i sekwencja (zawsze to trochę większy moment i kilk akucy więcej). Mój misiek pali średnio 6,4 lpg - instalka Omegas na razie tylko 3kkm. Nadal Renault Thalia instalka Etagas - 140 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomp Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Ja mam (miałem bo stoi w garażu po dzwonie) Panda 1.1 Van biały, prawie 70 kkm na gazie II generacja fabrycza . Chodzi to dobrze bez większych problemów. Jak wymagała regulacji do sporo palił ok.11literków po Warszawie w mieście a nikt jej nie oszczędzał. Dużej różnicy czy benzyna czy gaz nie wyczuwam. Na drugim biegu potrafi przekręcić koła jak trzeba. Fajny wóz do przemieszczania się po mieście. Nie jeździłem 1.2 dlatego się nie wypowiem co lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Jeżdżę VAN-em 1.1 i czasami przy wyprzedzaniu czuję, że parę koni więcej pod maską by się przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2006 > Jeżdżę VAN-em 1.1 i czasami przy wyprzedzaniu czuję, że parę koni > więcej pod maską by się przydało. Zawsze mozna swapa zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2006 > Zawsze mozna swapa zrobic Jeśli swap'a to tylko 1,2 16v- 86KM z P1 Sporting + jakieś Pss Pss , ale puki co, Pandy nie ma i się nie zanosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > Witaj > A czy poza mocniejszym o 6 koni silnikiem cos zyskasz na wyposazeniu? > P.S > A czemu nie na technicznym z tym? no i pewnie oprócz tych 6 kuniów parę niutków więcej i auto będzie fajniej jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.