Tribal Napisano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2015 Pany mam pytanko jako że wczoraj skończył mi się prąd w moim sejku 1.2 16v zabrałem się za demontaż alternatora i ku mojemu zdziwieniu nie ma opcji odkręcenia jednej śruby która jest zakryta łapa silnika.Jak macie to rozwiązane bo ja będę musiał jeszcze zdemontować łapę silnika a nie chcę tego robić za każdym razem przy demontażu altka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
z0mek Napisano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2015 > Pany mam pytanko jako że wczoraj skończył mi się prąd w moim sejku 1.2 16v zabrałem się za demontaż > alternatora i ku mojemu zdziwieniu nie ma opcji odkręcenia jednej śruby która jest zakryta > łapa silnika.Jak macie to rozwiązane bo ja będę musiał jeszcze zdemontować łapę silnika a nie > chcę tego robić za każdym razem przy demontażu altka . U siebie odkręcałem tą śrubę kluczem oczko lekko wygiętym po pół/ćwierć obrotu i wyszła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2015 > Pany mam pytanko jako że wczoraj skończył mi się prąd w moim sejku 1.2 16v zabrałem się za demontaż > alternatora i ku mojemu zdziwieniu nie ma opcji odkręcenia jednej śruby która jest zakryta > łapa silnika.Jak macie to rozwiązane bo ja będę musiał jeszcze zdemontować łapę silnika a nie > chcę tego robić za każdym razem przy demontażu altka . ja ta srube zawsze ucinam o 0,5cm za pierwszym razem. Czasem sruba wyjdzie a czasem nie wiec je ucinam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.