slavo88 Napisano 21 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2015 Witam, Niedawno nabyłem Scenic z 2000roku (140KM) z sekwencja, Sekwencja to typowy tani zestaw: -reduktor tomasetto at 09 -wtryski Valteki czerwone -sterownik Zenit Instalacja ma 7 lat i prawdopodobnie ok, 80-100kkm tylko były właściciel nic nie wspominał czy coś było robione. Problemy są z odpalaniem na benzynie(prawdopodobnie rozjechane mapy benzyny) i chyba z rozwijaniem pelnej mocy silnika. Czy reset przez sciągnięcie klemy akumulatora wpłynie na instalacje LPG,bo chciałem zebrać nowe mapy benzyny. Zastanawiam się teraz co dalej zrobić. Pierwsza myśl to wywalić reduktor i wtryski na coś lepszego.Myślę czy sterownika nie wymienić czasem na Staga 300 w celu łatwiejszego ogarnięcia instalacji. Jakie są wasze sugestie co robić dalej?Kupować interfejs do Zenita czy iść w Staga? Co do reduktora to myślałem o ac r01 150KM a wtryski Hana lub Baracuda. Co myślicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 21 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2015 masz chec to wkladaj jakiego staga 4 (300 niepotrzebna) wtryski i reduktor jak najbardziej ok ustawisz bedzie smigalo. na poczatek mozesz odpiac akume pozniej na pb troche pojezdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 wtryski i reduktor jak najbardziej ok Szczególnie reduktor, który jest zalecany do 90 KM. A samochód ma 140 Problemy z odpalaniem mogą być właśnie z powodu reduktora. Ja bym zaczął od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Szczególnie reduktor, który jest zalecany do 90 KM. A samochód ma 140 Alaska daje rade do 120KM , sprawdzone organoleptycznie ale jest to max . Problemy z odpalaniem mogą być właśnie z powodu reduktora. Ja bym zaczął od niego. Problemy z odpalaniem nie są na pewno spowodowane reduktorem tylko wtrskiwaczami. Sa roztłuczone każdy w swoją stronę co jest typowe dla valteków i stąd problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Szczególnie reduktor, który jest zalecany do 90 KM. A samochód ma 140 Problemy z odpalaniem mogą być właśnie z powodu reduktora. Ja bym zaczął od niego. mialem na mysli to co zaproponowal do montazu (acr01 i hana/barracuda) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Alaska daje rade do 120KM , sprawdzone organoleptycznie ale jest to max Raz daje radę, raz nie. Zależy od zapotrzebowania samochodu na paliwo. Dlatego AC nie zaleca montażu pow. 90 KM. Problemy z odpalaniem nie są na pewno spowodowane reduktorem tylko wtrskiwaczami. Sa roztłuczone każdy w swoją stronę co jest typowe dla valteków i stąd problemy. No ja miałem dokładnie ten sam problem. I winny okazał się reduktor, który na ciepło puszczał gaz. A że i tak go trzeba wymienić bo 140 KM to nawet producent nie przewidział to bym zaczął od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 mialem na mysli to co zaproponowal do montazu (acr01 i hana/barracuda) OK Nie wyspałem się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.