Kooboosh Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 Mam pytanie jakie są wady/zalety wymienionych w tytule elementow? Czy rollbar uchroni przed jakimkolwiek uderzeniem? Czy daje jakas funkcje bezpieczenstwa? Jak sie moze zachowac klatka skrecana przy wypadku? Czy spelni zakladaną funkcje ochrony ciala? Dla mnie jako laika najpewniejsza jest klatka wstawiana/wspawywana w bude, jak to robi sie w rajdowkach. Owszem, koszt najwiekszy. Ale jak cos robic.... to tak aby bylo slusznie Chcialbym poznac zdanie fachowcow. Zalozeniem jest oczywiscie ochrona kierowcy i pasazera przy ewentualnym dzwonie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2015 GSG - napisał mi ze rollbar to raczej do tuningu ( " Dlatego ze rollbar to tylko gadzet. Klatka zapewnia juz jakis poziom bezpieczenstwa. " ).....generalnie napisz do GSG oni rozwieją Twoje wątpliwości i odpowiedzą na resztę pytań i coś podpowiedzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2015 Rollbar usztywnia bude i zapewne moze cos pomoc przy dachu Mam klatkę skręcaną, do KJS jest w zupełnosci wystarczająca, przy takiej wadze auta na pewno uchroniłaby głowę i grozniejsze boczne uderzenia. Swoją drogą dużych prędkosci też się nie rozwija Do codziennego użytkowania nie założyłbym ani jednego ani drugiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 mam rollbara i moim zdaniem to dobry gadget to ...zamontowania pasow szelkowych... przy mocach naszych autek idz w pelna klatke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Rollbar taczej odpadl juz na poczatku. Chociaz wlasnie chcialem poznac taka opinie Tylko czy skrecana? Czy wspawywana? Jakie roznice przy ewentualnym "dzwonie"? I szczerze mowiac... klatka idzie w parze z kaskiem. Bo sie mozna yebnac o te pałąki glowa... nawet przypadkiem. A jak jeden z postow wyzej jest, na ulice nie bardzo. Nawet do takiego wsciekania... Z drugiej strony u Ocieca widzilem ostatnio taka klateczke, ze po bulki i do pracy spokojnie mozna jezdzic na codzien..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Mam skręcana, ale tak jak napisałem do KJS i mi w zupełności wystarcza, mocna spawana to raczej już do rajdów lub trackdayów gdzie mozna już mocno sie rozbujać. Wg. mnie spawana + zastrzały w kielichy to już auto profi przygotowane na szutry i mega wyrypy gdzie mozna skakać z pewnością że buda się nie przekosi Zdarzało się że uzywałem auta do spraw codziennych, dla mnie uciażliwe było non stop takie przeciskanie się, a w łeb nie raz się o rurkę bez kasku rąbnąłem, fakt że otulin w tylnej części nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.