steyr Napisano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Witam, z nowym rokiem nowe problemy, ale tak przeczuwałem że kiedyś ten problem nadejdzie. Otóż prawdopodobnie stuka mi sworzeń w prawym wahaczu, dziś to zauważyłem. Stuka przy mocnym ruszaniu w chwili kiedy zmieniam bieg 1->2, stuka przy zjeździe z krawężnika, stuka na nierównościach kiedy jadę na łuku w prawo. Jutro sprawdzę dokładnie. ~10kkm wymieniałem tylne silentblocki w wahaczach przednich, jedna strona była oberwana. Już wtedy praca sworzni nie była zaciekawa, a luzów nie było. Tak wtedy strzelałem w ciemno że jak zrobię na tych wahaczach jeszcze 10kkm będzie dobrze Jak przypuszczenia się potwierdzą wymienię obydwa wahacze. I tak co polecacie? Obecnie jest przejechane 133kkm, podejrzewam że są org wahacze bo auto mam od przebiegu 78kkm. Na co wymienić żebym te 50kkm zrobił bez problemu chociaż? pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Zamontuj oryginał cena nie powala na kolana a pojeździsz długo. Szkoda było wydawać kasę na śmieszną regenerację starego wahacza no ale wybór należy do właściciela auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Regeneracja mnie kosztowała tyle co części, robota w własnym zakresie przy Tylko gdzie dostanę org? Pewnie ASO a cena kosmiczna? Deplhi mogę mieć za 140zł/sztuka a TRW 260zł/szt. Odpowiedż z ASO 390zł/ sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.