paczeko Napisano 13 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 Witam, miałem małe kłopoty z przegubem (temat niżej). Naprawa przeprowadzona, wszystko ok poza tym, że na teście wjechałem w wielgachną kałużę. Zaczęło piszczeć od strony pasażera, następnie włączyła się kontrolka ładowania, wyłączyło wspomaganie . Piszczeć już nie piszczy ale ładowanie sprawdzone na włączonym silniku + i - akumulatora 12V lub deko więcej ale do 13tu nie dochodzi. Kontrolka wspomagania nie pali się ale wspomaganie nie działa. Miałem kiedyś podobne przejścia, zmieniłem aku na nowy i samochód odżył - teraz stawiam na alternator (jest pęknięty). Zostawiłem na razie do wyschnięcia ale szykuję się do wymiany. Pytanie: Czy podejdzie do PII ten wg manuala http://www.punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/8 ? Czy raczej taki zabieg możliwy jest tylko w Mk1? Ewentualnie jakie altki pasują z innych fiatów na zasadzie p&p? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2016 ... Czy podejdzie do PII ten wg manuala http://www.punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/8 ? Czy raczej taki zabieg możliwy jest tylko w Mk1?... Do mk2 też pasuje, ale tylko do 1.2 bez klimy, te z klimą miały inne altki. No i oczywiście polecam dokładnie taki jak w linku - pancerny ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.