bonzo Napisano 28 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2016 Zleciłem produkcję schodów ażurowych dębowych do pokoju juniora , podpisaliśmy umowę wpłaciłem zaliczkę umówiliśmy się na konkretny termin . Z różnych przyczyn gość opóżnil termin prawie o 3 miesiące obiecywał złote góry , rabat itp . Obecnie zamontował zasadniczą część schodów, pozostała poręcz i barierka oraz wykończenie podłogi w pokoju juniora tzw parapet . Widzę że gość kręci - stwierdził że wykończenia podłogi nie wkalkulował w cenę i zrobi to w gratisie w ramach rekompensaty za opózniemie / bezczelnie kłamie , pamiętam jak w dniu wyceny pytał się co będzie na podłodze bo miał dobrać grubość deski / dodatkowo belki- tralki miały być zwieńczone kulką / jak w starych schodach / a nie zrobił tego w ogóle . Jak potraktować gościa w momencie jak sam nie da obiecanego rabatu , urwać x z uzgodnionej ceny ? jak wy byście zrobili ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 28 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2016 Po pierwsze masz w umowie spisane wszystko co miało być wykonane? Jeżeli nie to sytuacja patowa twoje zdanie przeciwko jego zdaniu I ciężko będzie ci coś udowodnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 1 Marca 2016 Udostępnij Napisano 1 Marca 2016 Ale to Ty trzymasz kasę ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 11 Marca 2016 Udostępnij Napisano 11 Marca 2016 Zleciłem produkcję schodów ażurowych dębowych do pokoju juniora , podpisaliśmy umowę wpłaciłem zaliczkę umówiliśmy się na konkretny termin . Z różnych przyczyn gość opóżnil termin prawie o 3 miesiące obiecywał złote góry , rabat itp . Obecnie zamontował zasadniczą część schodów, pozostała poręcz i barierka oraz wykończenie podłogi w pokoju juniora tzw parapet . Widzę że gość kręci - stwierdził że wykończenia podłogi nie wkalkulował w cenę i zrobi to w gratisie w ramach rekompensaty za opózniemie / bezczelnie kłamie , pamiętam jak w dniu wyceny pytał się co będzie na podłodze bo miał dobrać grubość deski / dodatkowo belki- tralki miały być zwieńczone kulką / jak w starych schodach / a nie zrobił tego w ogóle . Jak potraktować gościa w momencie jak sam nie da obiecanego rabatu , urwać x z uzgodnionej ceny ? jak wy byście zrobili ? Zapłaciłbym, tyle ile ustalone po wykonaniu roboty i po wykonaniu roboty pytał jaka jest ostateczna kwota, a później wspomniał o rabacie. Nie rozumiem, jak można komuś nie zapłacić za wykonaną robotę, jeżeli coś jest dobrze zrobione, albo samemu ustalać rabaty i odejmować kwoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Zapłaciłbym, tyle ile ustalone po wykonaniu roboty i po wykonaniu roboty pytał jaka jest ostateczna kwota, a później wspomniał o rabacie. Nie rozumiem, jak można komuś nie zapłacić za wykonaną robotę, jeżeli coś jest dobrze zrobione, albo samemu ustalać rabaty i odejmować kwoty. Czyli jak podpisujesz umowe na dwupiętrowy budynek murowany a po zakończeniu robót masz parterową lepianke to wg Ciebie wszystko jest ok i płacisz (i najczesciej zegnasz sie na zawsze z takim fachowcem)? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Czyli jak podpisujesz umowe na dwupiętrowy budynek murowany a po zakończeniu robót masz parterową lepianke to wg Ciebie wszystko jest ok i płacisz (i najczesciej zegnasz sie na zawsze z takim fachowcem)? Przeczytaj wątek, chodzi o to że gość zrobił wszystko, a on chce mu mniej zapłacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 To Ty przeczytaj, pewnych rzeczy nie zrobił, choć się umawiali. Poza tym umawiali się na inny termin. Jak gość bedzie miał Ci zrobić meble do kuchni na Swieta Wielkanocne a zrobi na nastepne Boże Narodzenie to grzecznie zapłacisz tyle, na ile się umawialiście? Przecież umowa powinna obowiązywać obie strony równo -- dotyczy to wielu aspektów: ceny, terminu, zgodności towaru z zamówieniem itp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Sprawa zakończona , rozliczyłem się z gościem , obiecywał znaczący rabat z powodu opóznienia a jak przyszło do płacenia to łaskawca zaoferował 3 procent , dodatkowo poręcz i barierka na górze różni się kolorem , na temat belek zwieńczonych kólką nie chciał się wypowiadać i zaproponował żebym dokupił sobie w castoramie i przykręcił od góry wkrętem do drewna .Oprócz tego pierwszy od góry stopień jest za nisko . Nie chciało nam się już z nim użerać . Rabat przyznałem sobie sam . Tego stolarza nikomu nie polecę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.