Skocz do zawartości

Rozladowany aku-auto nie odpala [x5 e.0d]


doominik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mamy z kolega taki oto problem, ze jego zona zostawila kluczyk w pozycji 1, zeby sluchac sobie radia z auta pod czas robienia pozadkow w aucie I ogrodku. Efekt to rozladowany aku. Po naladowaniu auto nie odpala. Nie pomoglo odlaczenie aku na 10min.

Auto to x5 3.0d z 2005r

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mamy z kolega taki oto problem, ze jego zona zostawila kluczyk w pozycji 1, zeby sluchac sobie radia z auta pod czas robienia pozadkow w aucie I ogrodku. Efekt to rozladowany aku. Po naladowaniu auto nie odpala. Nie pomoglo odlaczenie aku na 10min.

Auto to x5 3.0d z 2005r

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jak nie odpala? Rozrusznik kręci ? Kontrolki świeca ? Jakie napięcie na aku? Automat/manual?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że jakieś dodatkowe zabezpieczenie (wstępna pompa paliwa?)

 

e53 3.0d miały dwie dość poważne przypadłości w elektryce - włoski rozrusznik denso, który przy rozruchu zabijał akku (słabo kręcił), oraz wadliwy wentylator klimy przez który "uciekały" prądy. 

 

Co do odpalania, oprócz zabezpieczeń, to pewnie jakaś błahostka typu nie dokręcone klemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że była to kwestia błędu zegarów/deski rozdzielczej. Po odpięciu zegarów auto odpalało bez problemu. To coś jak component protection w VAG-nie podłączeniu np. wzmacniacza z innego auta trzeba go jeszcze zakodować. 

Skończyło się na wizycie w BMW i opłatcie za pół godziny ich pracy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że była to kwestia błędu zegarów/deski rozdzielczej. Po odpięciu zegarów auto odpalało bez problemu. To coś jak component protection w VAG-nie podłączeniu np. wzmacniacza z innego auta trzeba go jeszcze zakodować. 

Skończyło się na wizycie w BMW i opłatcie za pół godziny ich pracy. 

Świetne. Component protection działa po zmianie elementu, a tutaj zegarów chyba nie wymieniałeś. Tylko aku przysiadł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne. Component protection działa po zmianie elementu, a tutaj zegarów chyba nie wymieniałeś. Tylko aku przysiadł.

 

Gość z BMW przyznał, że regularnie mają auta z takim błędem deski-sprząta auto, przekręcakluczyk na pozycję 1, zeby np. posłuchać radia, pada bateria i błąd deski blokuje auto.

P.S. W audi po aktualizacji MMI z oryginalnej płytyzaudi, component protection zablokował mi wzmacniacz i działał tylko jeden głośnik-tez skonczyło się wizytą w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.