doominik Napisano 12 Marca 2016 Udostępnij Napisano 12 Marca 2016 Witam Mamy z kolega taki oto problem, ze jego zona zostawila kluczyk w pozycji 1, zeby sluchac sobie radia z auta pod czas robienia pozadkow w aucie I ogrodku. Efekt to rozladowany aku. Po naladowaniu auto nie odpala. Nie pomoglo odlaczenie aku na 10min. Auto to x5 3.0d z 2005r Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Witam Mamy z kolega taki oto problem, ze jego zona zostawila kluczyk w pozycji 1, zeby sluchac sobie radia z auta pod czas robienia pozadkow w aucie I ogrodku. Efekt to rozladowany aku. Po naladowaniu auto nie odpala. Nie pomoglo odlaczenie aku na 10min. Auto to x5 3.0d z 2005r Sent from my iPhone using Tapatalk Jak nie odpala? Rozrusznik kręci ? Kontrolki świeca ? Jakie napięcie na aku? Automat/manual? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Możliwe że jakieś dodatkowe zabezpieczenie (wstępna pompa paliwa?) e53 3.0d miały dwie dość poważne przypadłości w elektryce - włoski rozrusznik denso, który przy rozruchu zabijał akku (słabo kręcił), oraz wadliwy wentylator klimy przez który "uciekały" prądy. Co do odpalania, oprócz zabezpieczeń, to pewnie jakaś błahostka typu nie dokręcone klemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 Okazało się, że była to kwestia błędu zegarów/deski rozdzielczej. Po odpięciu zegarów auto odpalało bez problemu. To coś jak component protection w VAG-nie podłączeniu np. wzmacniacza z innego auta trzeba go jeszcze zakodować. Skończyło się na wizycie w BMW i opłatcie za pół godziny ich pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 22 Marca 2016 Udostępnij Napisano 22 Marca 2016 Okazało się, że była to kwestia błędu zegarów/deski rozdzielczej. Po odpięciu zegarów auto odpalało bez problemu. To coś jak component protection w VAG-nie podłączeniu np. wzmacniacza z innego auta trzeba go jeszcze zakodować. Skończyło się na wizycie w BMW i opłatcie za pół godziny ich pracy. Świetne. Component protection działa po zmianie elementu, a tutaj zegarów chyba nie wymieniałeś. Tylko aku przysiadł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2016 Świetne. Component protection działa po zmianie elementu, a tutaj zegarów chyba nie wymieniałeś. Tylko aku przysiadł. Gość z BMW przyznał, że regularnie mają auta z takim błędem deski-sprząta auto, przekręcakluczyk na pozycję 1, zeby np. posłuchać radia, pada bateria i błąd deski blokuje auto. P.S. W audi po aktualizacji MMI z oryginalnej płytyzaudi, component protection zablokował mi wzmacniacz i działał tylko jeden głośnik-tez skonczyło się wizytą w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.