Skocz do zawartości

Problem z Hamulcami


4thelement

Rekomendowane odpowiedzi

Auto Octavia I z tyłu bębny, ABS

Sprawa wygląda następująca:

Pedał hamulca łapie na wysokości 1/3 skoku, jakby go przytrzymać to czuć delikatnie że schodzi niżej

Jak go podpompować to pedał łapie przy 2/3 skoku i od razu żyleta

 

dla pewności zlałem z tylnych cylinderków 0,5l płynu hamulcowego bo obstawialem że gdzieś tam będzie źle odpowietrzone, ale poprawy nie widać

na rolkach siła hamowania ok, tyle że nisko

 

co działać z tym, odpowietrzać cały układ?, szukać nieszczelności w wspomaganiu?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylinderki suche? Spraedz przewody elastyczne, moze sie rozwarstwily i pomouje w przewod a nie do hamulcow. A co do podcisnienia sprawdz przewod z vacum do serwa i same vacum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto Octavia I z tyłu bębny, ABS

Sprawa wygląda następująca:

Pedał hamulca łapie na wysokości 1/3 skoku, jakby go przytrzymać to czuć delikatnie że schodzi niżej

Jak go podpompować to pedał łapie przy 2/3 skoku i od razu żyleta

dla pewności zlałem z tylnych cylinderków 0,5l płynu hamulcowego bo obstawialem że gdzieś tam będzie źle odpowietrzone, ale poprawy nie widać

na rolkach siła hamowania ok, tyle że nisko

co działać z tym, odpowietrzać cały układ?, szukać nieszczelności w wspomaganiu?

Walczyłem z tym, samoregulator nie miał juz pola do popisu wiec albo nadspawanie "szczęk" albo wymiana bębny+szczeki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylinderki suche, przewody ok, samoregulatory spuszczone na maks, jedynie pozostaje kwestia odpowietrzenia.

I teraz czy kolejność odpowietrzenia jest taka sama jak w przypadku bez ABS?

Spróbuję jeszcze vagiem odpowietrzyc pompę ABS i potem koła... Tylko w jakiej kolejności? Czy nadal zaczynam od koła najdalej położonego od zbiornika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylinderki suche, przewody ok, samoregulatory spuszczone na maks, jedynie pozostaje kwestia odpowietrzenia.

I teraz czy kolejność odpowietrzenia jest taka sama jak w przypadku bez ABS?

Spróbuję jeszcze vagiem odpowietrzyc pompę ABS i potem koła... Tylko w jakiej kolejności? Czy nadal zaczynam od koła najdalej położonego od zbiornika?

Spuszczone, a raczej podniesione do pierwszego hamowania aż nie rozejdą sie sczeki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tamat dziś rozwiązałem

z samego rana podpiąłem auto pod Vag i odpowietrzyłem pompę ABS

objawy zniknęły, pedał pośrodku, heble nie z tej ziemi

 

jeszcze mnie czeka w pt wymiana płynu hamulcowego jak tylko dojedzie do mnie zestaw do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.