4thelement Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Auto Octavia I z tyłu bębny, ABS Sprawa wygląda następująca: Pedał hamulca łapie na wysokości 1/3 skoku, jakby go przytrzymać to czuć delikatnie że schodzi niżej Jak go podpompować to pedał łapie przy 2/3 skoku i od razu żyleta dla pewności zlałem z tylnych cylinderków 0,5l płynu hamulcowego bo obstawialem że gdzieś tam będzie źle odpowietrzone, ale poprawy nie widać na rolkach siła hamowania ok, tyle że nisko co działać z tym, odpowietrzać cały układ?, szukać nieszczelności w wspomaganiu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Cylinderki suche? Spraedz przewody elastyczne, moze sie rozwarstwily i pomouje w przewod a nie do hamulcow. A co do podcisnienia sprawdz przewod z vacum do serwa i same vacum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 A co z samoregulatorami przy tylnych cylinderkach, bo wygląda jak by gdzieś za duży luz był (o ile układ nie jest zapowietrzony)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Auto Octavia I z tyłu bębny, ABS Sprawa wygląda następująca: Pedał hamulca łapie na wysokości 1/3 skoku, jakby go przytrzymać to czuć delikatnie że schodzi niżej Jak go podpompować to pedał łapie przy 2/3 skoku i od razu żyleta dla pewności zlałem z tylnych cylinderków 0,5l płynu hamulcowego bo obstawialem że gdzieś tam będzie źle odpowietrzone, ale poprawy nie widać na rolkach siła hamowania ok, tyle że nisko co działać z tym, odpowietrzać cały układ?, szukać nieszczelności w wspomaganiu? Walczyłem z tym, samoregulator nie miał juz pola do popisu wiec albo nadspawanie "szczęk" albo wymiana bębny+szczeki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Cylinderki suche, przewody ok, samoregulatory spuszczone na maks, jedynie pozostaje kwestia odpowietrzenia. I teraz czy kolejność odpowietrzenia jest taka sama jak w przypadku bez ABS? Spróbuję jeszcze vagiem odpowietrzyc pompę ABS i potem koła... Tylko w jakiej kolejności? Czy nadal zaczynam od koła najdalej położonego od zbiornika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 14 Marca 2016 Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Cylinderki suche, przewody ok, samoregulatory spuszczone na maks, jedynie pozostaje kwestia odpowietrzenia. I teraz czy kolejność odpowietrzenia jest taka sama jak w przypadku bez ABS? Spróbuję jeszcze vagiem odpowietrzyc pompę ABS i potem koła... Tylko w jakiej kolejności? Czy nadal zaczynam od koła najdalej położonego od zbiornika? Spuszczone, a raczej podniesione do pierwszego hamowania aż nie rozejdą sie sczeki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2016 Spuszczone, a raczej podniesione do pierwszego hamowania aż nie rozejdą sie sczeki No z tym co widzę problemu nie ma... Samoregulatory odpadaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 tamat dziś rozwiązałem z samego rana podpiąłem auto pod Vag i odpowietrzyłem pompę ABS objawy zniknęły, pedał pośrodku, heble nie z tej ziemi jeszcze mnie czeka w pt wymiana płynu hamulcowego jak tylko dojedzie do mnie zestaw do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.