Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

VW Garbus ????

Featured Replies

Napisano

Witam.

Od dawna miałem ochote kupić i wyremontować Garbusa, oczywiście jak najbardziej w oryginale.

Narazie jestem jeszcze zielony...i wiem tylko że mi się podobają.

Może są tu jacyś fascynaci garbusów i doradzą mi jaki model i silnik jest najbardziej godny uwagi. Zwłaszcza że po remoncie chce normalnie użytkować auto...oczywiście jako drugie ale nie chce żeby było tylko posągiem. Za wszystkie porady z góry dziękuje.

20.GIF

Napisano

mój ojciec też chce sobie przypomnieć młodzieńcze lata i wspominał coś o Carbio (miał kiedyś 'zwykłego')

Musisz się zastanowić który model Ci się podoba, z jakiego rocznika, z prostą czy panoramiczną szybą, hardtop czy cabrio, jeśli cabrio to speedster czy zwykły, będziesz go robił samemu czy komuś to zlecisz, czy masz garaż i w jakim stopniu ma być oryginalny.

Im starszy tym droższy, trudniej o części i większe szanse na 'ukryte' wady. W stanie idealnym raczej nie kupisz (czyt: nikt nie sprzeda). Kupując strucla wpakujesz się w koszty.

Na początek proponuję rozejrzeć się za wersjami z panoramiczną szybą i instalacją 12V (starsze miały 6V) z w miarę przyzwoitego rocznika. Z częściami do 1200 i 1300 nie ma raczej problemu. 1600 to prawdziwy potwór zlosnik.gif

Najważniejsza, jak w każdym klasyku jest blacha. Jeśli gniją jakieś ważne elementy to można od razu sobie odpuścić egzemplarz. Dobrze by było gdyby miał oryginalny lakier. Nie tyczy się to błotników bo te w 99% są odmalowywane.