Skocz do zawartości

CC 700 ASIAN gaśnie z dużych obrotów jak temp. przekroczy 50


subzero78

Rekomendowane odpowiedzi

Mam poroblem z ta zakichana 700 z gaznikiem ASIAN sciana.gif jak si enagrzeje tak gdzieś powyżej 50 stopni to podczas schodzenia z obrotów silnik mi zawsze gaśnie, termozawór wymieniłem, przewody powietrza OK, podejrzewam że to gażnik?

Czy ktoś zna dobrego fachowca we wrocławiu? oczywiście w miare taniego. Boje sie coś tam ruszać bo skończy si ezakupem nowego gaźnika tongue.gif

Doradzcie co moge zrobić? sprzedaż autka wykluczona heheheh

Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolege smile.gif musiał byś napisać coś więcej. Sprawdz prawidłowość podłączenia przewodów do termozaworu (ten krótki spod gaźnika najniżej, następnie taki pojedyńczy (bez rozgałęzień) od siłownika 15 st do środkowego i na samej górze ten co jest rozdzielony), sprawdz obroty czy na biegu jałowym masz 1100-1200 i na podwyższonym jałowym 1550-1650, sprawdz czy nie masz gdzieś przetartego przewodu gumowego, sprawdz czy masz podłonczone przewody do silnika krokowego (od strony obudowy kolejność jest nieistotna byle oba szły do chwytu powietrza na gaźniku, od zewnętrznej strony krokowego, górny do dołu gaźnika, dolny do góry gaźnika. i to by było na tyle smile.gif ale opisz dokładniej objawy. Aisan to delikatne bydle i trzeba się do niego przyzwyczaić smile.gif PS. a kolega wymieniał termozawór dwódrożny bo stary zdechł czy profilaktycznie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cewka zaplonowa...mialem to samo w agencie. przy temp. gasl a jak

> zimny jechal

No właśnie też kumpel miał tak, że zimny jeździł a jak się nagrzał to gasnął... i wymiana cewki pomogła, dlatego pytałem czy na zimnym jeździ.

Choć ja miałem podobny wariant, bo jechałem w zimie na oparach benzyny i pociągnęło jakiś syf z baku, przytkało dysze i... póki ssanie było włączone jechał jak oszalały, a jak się wyłączyło samoczynnie silnik padał po każdym wyrzuceniu na luz.

Nie wiem jak jest teraz... bo nie widział dawno benzyny, ale myśle że też by mi gasnął - przydała by mu się już regulacja 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam kolege musiał byś napisać coś więcej. Sprawdz prawidłowość

> podłączenia przewodów do termozaworu (ten krótki spod gaźnika

> .....

No przewody w porządku termozawór wymieniony na inny raczej sprawny, Albo mam troche za małe obroty bo mam taki efekt że jak nie trzymam nogi na gazie tak aby aby to strasznie male obroty sam regulowaŁem. A co dokładnie jest?

Na zimnym wszystko wporządku chodzi super. Gdy si enagrzeje i schodzi z dużych obrotów albo podczas chamowania to gasnie jeżeli nie dodam gazu delikatnie, porabane tak chamować i dodawać gazu sciana.gif kiedyś wjade komuś w dupe i tak sie skończy boje_sie.gif

- Jaka cewka? bo jeśli zapłonowa to chyba wogóle by nie palił ?!!?

Sprawdze jeszcze raz dziś wszystko ustawie gaźnik wg opisu ze stronki:

TU wiecej o gaźniku AISAN

Napisze wieczorem co i jak, narazie Dzieki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam troche za małe obroty bo mam taki efekt że jak nie

> trzymam nogi na gazie tak aby aby to strasznie male obroty sam

> regulowaŁem. A co dokładnie jest?

> Na zimnym wszystko wporządku chodzi super. Gdy si enagrzeje i schodzi

> z dużych obrotów albo podczas chamowania to gasnie jeżeli nie

> dodam gazu delikatnie, porabane tak chamować i dodawać gazu

> kiedyś wjade komuś w dupe i tak sie skończy

No w sumie to ja obstawiam na źle ustawiony gaźnik, bo to by miało rację bytu, że przy niedogrzanym silniku chodzi dobrze (bogatsza mieszanka i ssanie), a jak się zaczynają bajki z elektroniką to auto gaśnie. Też miałem tak, że gasnął mi nawet jak wyrzuciłem na luz jadąc z górki... nie zauważyłem tego i skończyłem prawie w rowie... dobrze, że zdązyłem 4 wpakować i odzyskałem miękki hamulec 893goodvibes.gif

Ja obstawiam na rozregulowany gaźnik! Miałem podobny przypadek w zeszłym roku i tak z dnia na dzień zaczął gasnąć. Ale teraz już jest winner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No przewody w porządku termozawór wymieniony na inny raczej sprawny,

> Albo mam troche za małe obroty bo mam taki efekt że jak nie

> trzymam nogi na gazie tak aby aby to strasznie male obroty sam

> regulowaŁem. A co dokładnie jest?

> Na zimnym wszystko wporządku chodzi super. Gdy si enagrzeje i schodzi

> z dużych obrotów albo podczas chamowania to gasnie jeżeli nie

> dodam gazu delikatnie, porabane tak chamować i dodawać gazu

> kiedyś wjade komuś w dupe i tak sie skończy

> - Jaka cewka? bo jeśli zapłonowa to chyba wogóle by nie palił ?!!?

> Sprawdze jeszcze raz dziś wszystko ustawie gaźnik wg opisu ze

> stronki:

> TU wiecej o gaźniku AISAN

> Napisze wieczorem co i jak, narazie Dzieki za odpowiedzi.

jedyna rada wymienic na fosa albo webera grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jedyna rada wymienic na fosa albo webera

Myślisz, że to coś da??

Nie wierzę!!! Mam webera i mam to samo! TTTM bo wymieniłem już wszystko co możliwe i dalej jak jest na dworze wilgotno to sobie zgaśnie! Ale wystarczy go zostawic na ok5min. i juz cały dzień jeździ elegancko. Ktoś kiedys pisał żeby wywalić odme pod auto. U mnie nie pomogło wręcz pogorszyło sytuację. Jest tylko jedna rada przyzwyczaic się! devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślisz, że to coś da??

> Nie wierzę!!! Mam webera i mam to samo! TTTM bo wymieniłem już

> wszystko co możliwe i dalej jak jest na dworze wilgotno to sobie

> zgaśnie! Ale wystarczy go zostawic na ok5min. i juz cały dzień

> jeździ elegancko. Ktoś kiedys pisał żeby wywalić odme pod auto.

> U mnie nie pomogło wręcz pogorszyło sytuację. Jest tylko jedna

> rada przyzwyczaic się!

a przwodziki kolega wymienił cfaniaczek.gifczasmi potrzebna regulacja silownika biegu jałowego grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mowie CEWKA ZAPLONOWA. To jest koszt 40-50zł. moze warto sprawdzic, ja mialem juz taka diagnoze ze mialem silnik wymieniac !!!!. na szczescie pojechalem do innego mechanika, wymienil cewke zaplacilem 40zł i auto ja nowe. cewke zaplonowa kupisz w kazdym sklepie a wymiana tez chyba bezproblemowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mowie CEWKA ZAPLONOWA. To jest koszt 40-50zł. moze warto

> sprawdzic, ja mialem juz taka diagnoze ze mialem silnik

> wymieniac !!!!. na szczescie pojechalem do innego mechanika,

> wymienil cewke zaplacilem 40zł i auto ja nowe. cewke zaplonowa

> kupisz w kazdym sklepie a wymiana tez chyba bezproblemowa

no można cewke podmienic nie duży koszt a może pomoc grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a przwodziki kolega wymienił czasmi potrzebna regulacja silownika

> biegu jałowego

Przewodziki wymieniałem wraz ze świecami! I tez kicha! Szkoda mi juz kasy na mechaniora bo każdy wymyśla co innego a dalej jest to samo! Jak były mrozy -10 to nic nie przygasało a odpala zawsze za pierwszym razem. Złośliwy jest zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przewodziki wymieniałem wraz ze świecami! I tez kicha! Szkoda mi juz

> kasy na mechaniora bo każdy wymyśla co innego a dalej jest to

> samo! Jak były mrozy -10 to nic nie przygasało a odpala zawsze

> za pierwszym razem. Złośliwy jest

Jest jeszcze elektrycznie sterowana dysza wolnych obrotów. Zamyka dopływ paliwa, przy schodzeniu z obrotów i po zgaszeniu silnika (coby nie było samozapłonu). Taka sama lub prawie taka sama jak w maluchu. Przy bardzo niskich, jak piszesz, wolnych obrotach może nie zdążyć sie otworzyć jak spadną obroty ponizej 1500 obr/min. Może ona się przycina. Na zimnym silniku wolne obrotry są inaczej realizowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest jeszcze elektrycznie sterowana dysza wolnych obrotów. Zamyka

> dopływ paliwa, przy schodzeniu z obrotów i po zgaszeniu silnika

> (coby nie było samozapłonu). Taka sama lub prawie taka sama jak

> w maluchu. Przy bardzo niskich, jak piszesz, wolnych obrotach

> może nie zdążyć sie otworzyć jak spadną obroty ponizej 1500

> obr/min. Może ona się przycina. Na zimnym silniku wolne obrotry

> są inaczej realizowane.

Czyli proponujesz ja wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzieki wszystkim zaintereoswanym. Już pisze co było hehehe rotfl.gif

Linka od gazu była za luźna po podciągnięciu jej wszystko jest OK no i mała regulacja czujnika biegu jałowego i chodzi jak zegareczek =))

Mogłem się domyśleć bo gdy trzymalem lekko noge n agazie to było OK, ale jak można wciskać na sprzegło, hamować i dodawać gazu hehhe.

Nikt 3 nóg nie ma heheheh

OK jest wszystko w porządku.

Dziekuje wszystkim za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.