Skocz do zawartości

Woda pod stopami pasażera.


roach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zapewne było....woda pod stopami pasażera....gdzie się znajdują jakieś otwory które powinny odprowadzać wodę ??

W lato kapie na dywanik pewnie od klimy bo pod autem sucho wiec coś gdzieś się zatkało.Ostatnio bylem na myjce to już miałem małą powódź w środku. Auto u mnie od niedawna wiec jestem zielony :skromny:....podszybie muszę ściągnąć by tam coś wyczyścić ?? Czy pod spodem tez muszę coś odetkać by zaczęła klima się skraplać  :hmm:

 

Megan 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zapewne było....woda pod stopami pasażera....gdzie się znajdują jakieś otwory które powinny odprowadzać wodę ??

W lato kapie na dywanik pewnie od klimy bo pod autem sucho wiec coś gdzieś się zatkało.Ostatnio bylem na myjce to już miałem małą powódź w środku. Auto u mnie od niedawna wiec jestem zielony :skromny:....podszybie muszę ściągnąć by tam coś wyczyścić ?? Czy pod spodem tez muszę coś odetkać by zaczęła klima się skraplać  :hmm:

Jak Megane 2, to po zdjęciu osłon wdechu masz felerną klapkę odpływu. :facepalm:

W zeszłym roku w obu pozbyłem się tej klapki i dokładnie umyłem odpływ  :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś zabrałem się za meganke....otwory ( choć duże )  były zawalone mułem 8] woda stała....ale odetkałem to wężykiem a potem przelałem po 2 litry cieplej wody na stronę...teraz woda leci idealnie :oki: .....została tylko klima do odetkania :skromny: 

otwór nr.2 znajduje się zaraz pod mechanizmem ( silniczkiem )wycieraczek..... :ok:

af7d5febf3858810gen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie