Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Diesel 1.3 (1987) - jakie silniki innych marek tutaj pasują?

Featured Replies

Napisano

Podoba mi się stylistyka Fiata Uno i nie mam ochoty kupować innego auta (zwłaszcza po tuningu stylistycznym). Po głowie mi chodzi wymiana silnika na lepszy, mocniejszy i cichszy. Czy są silniki kompatybilne z fiatem UNO, gdzie nie potrzeba za wiele przeróbek, by takowy się zmieścił?! Bo chyba zamiana diesel na beznzynowy to za dużo roboty z pozostałymi komponentami, prawda?! Jestem muzykiem i nie znam się za dobrze na motoryzacji, wybaczcie - uczę się dopiero, lecz na użytkowaniu auta na drodze dobrze się znam;) Jak pytam o szczegóły w punktach moto to od razu wyśmiewają klienta - czyli mnie - gdy pytam o udoskonalenia mojego auta. Denerwuje mnie wręcz gadanie o sprzedaniu mojego auta i kupieniu innego. NIE CHCĘ I JUŻ. Wolę mieć satysfakcję, że UNO będzie mogło być o 50% lepsze niż zakładał producent:)Większa satysfakcja i....przywiązanie hehe:)

Dziękuję za (p)odpowiedzi:)

Napisano

mam podobny problem co TY też bardzo podoba mi się Uno i też chcę zmienić mu silnik ktoś na forum poradził mi silnik z Fiata Sieny 1.6 podobno ktoś już tak sobie zrobił ja też zastanawaiam się nad tym silnikiem hmm.gif

Napisano

tylko ze zapominacie ze zmiana silnika na inny niz byl to nie takie hop siup smile.gif co prawda przy zmianies 1.0 na 1.1 czy 1.2 z punto jest mniej zabawy to przy zmianie na 1.6 to juz nie tak plug&play (niestety) do tego to sa koszty

- silnik(ewentualny jego remont)