TADA Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Witajcie. Od jakiegoś czasu zaobserwowałem wyciek płynu chłodzącego z otworu bloku silnika obok ( zdjęcie zaznaczony otwór strzałką) pompy cieczy chłodzącej nad filtrem oleju. Jak ma to znaczenie to jeszcze jesienią zaczęło tam tędy kapać. Układ zalany petrygiem. Może ktoś wie co to za otwór i czemu tam zaczęło cieknąć. Nie jest to otwór drenażowy pompy tylko jakby w miejscu gdzie znajduje się w środku w bloku silnika wirnik pompy. Pacjent to stilo 1.2. Może ktoś miał podobny przypadek. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Zdjęcie co prawda z internetu ale dokładnie widać rozmieszczenie pompy i otworu z którego cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Godzinę temu, TADA napisał: Zdjęcie co prawda z internetu ale dokładnie widać rozmieszczenie pompy i otworu z którego cieknie. Widziałem coś takiego w "Kup i zrób" na TVN Turbo. Gość wyjął tą zaślepkę ze środka i wymienił na nową za chyba 25 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 4 godziny temu, TADA napisał: Od jakiegoś czasu zaobserwowałem wyciek płynu chłodzącego Układ zalany petrygiem. Może ktoś wie co to za otwór i czemu tam zaczęło cieknąć. Może ktoś miał podobny przypadek. Ja miałem podobny przypadek, tylko u mnie rozciekło sie wszystko, razem z nagrzewnicą i chłodnicą. Znajomy mechanizer mówił "nie lej petryga, bo ci przeżre i wypłucze wszystko" i nie posłuchałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Ok czyli to jest zaślepka. Nie napisałem w poprzednim poście bo jakoś wyleciało z głowy, ale jakoś od końca lata po zapaleniu zimnego silnika pojawiało się jakby lekkie żęgolenie - szorowanie jakby od strony rozrządu ale po nagrzaniu silnika ustawało i nie było zawsze . Czyżby ośka pompy wody przesunęła się i łopatki tarły o tą zaślepkę aż ją naruszyły . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.