Skocz do zawartości

C4 Coupe regulacja świateł


Bananan

Rekomendowane odpowiedzi

Na ostatnim przeglądzie wyszło, że manualna regulacja świateł w jednym reflektorze jest zepsuta - nie da się włożyć klucza ponieważ śruba jest zniszczona. Regulacja z wnętrza samochodu działa poprawnie. 
Czy orientuje się ktoś czy trzeba wymieniać cały silnik regulacji reflektora? 
Jeśli tak to czy jest różnica między silniczkami montowanymi w Picasso a zwykłym C4 - https://allegro.pl/kategoria/lampy-przednie-i-elementy-silniczki-regulacji-255104?string=citroen%20c4&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-aut-1-3-0511?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starej xantii element odpowiedzialny za regulację swiatla byl tak zrobipny ze byl na śrubokręt krzyrzakowy. Jak to sie rozlecialo to wyjalem zaślepkę z tym krzyżykiem i mialem pod nią wejscie na imbus 6mm.

Moim zdaniem powinienes to wymontowac i obejrzeć. Na ogół tam nie ma się co zepsuć.

Najsłabszym elementem regulacji świateł na przeglądzie w 99% przypadków jest diagnosta.

Nie wiedza i nie potrafią tego robić. Kręcą na oślep.

W starej Astrze przekrecil mo gwint przy mocowaniu lampy. Bo myślał ze to jest od regulacji. W xantii inny gosc na siłę kręcił. Wystarczyło w drugą stronę.

Bratu w passacie przekrecili oske w silniczku. Zaciela się w przekładni. 

We wszystkich przypadkach wystarczylo sostac się do mechanizmow i delikatne ich poruszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.