Skocz do zawartości

nie jedzie na gazie


Rekomendowane odpowiedzi

po przelaczeniu na gaz gasnie od razu ,co to ,moze byc.Wczoraj sie mulil i gasl ale chodzil na wolnych obrotach na gazie ,a po wyczyszczeniu wszystkiego co sie dalo i zresetowaniu kompa zaczol jezdzic normalnie ,a dzisiaj klnie.gifnie jedzie wogule na gazie a na benzynce normalnie jezdzi hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po przelaczeniu na gaz gasnie od razu ,co to ,moze byc.Wczoraj sie

> mulil i gasl ale chodzil na wolnych obrotach na gazie ,a po

> wyczyszczeniu wszystkiego co sie dalo i zresetowaniu kompa

> zaczol jezdzic normalnie ,a dzisiaj nie jedzie wogule na gazie

> a na benzynce normalnie jezdzi

sprawdzałeś bezpiecznik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po przelaczeniu na gaz gasnie od razu ,co to ,moze byc.Wczoraj sie

> mulil i gasl ale chodzil na wolnych obrotach na gazie ,a po

> wyczyszczeniu wszystkiego co sie dalo i zresetowaniu kompa

> zaczol jezdzic normalnie ,a dzisiaj nie jedzie wogule na gazie

> a na benzynce normalnie jezdzi

Jak bezpiecznik będzie dobry to sprawdz czy do obu cewek zaworów dochodzi napięcie zasilające (powinno pojawiać się tylko na chwile w momencie przejścia na gaz i gdy zgaśnie powinno się odłączać, jeśli będziesz słyszał stukot zaworków to możesz ten krok sobie pominąć, ale często obie cewki są montowane w komorze silnika i na dodatek koło siebie więc cięzko na słuch powiedzieć która pracuje a która nie.

Następnie odłącz przewód gazu fazy lotnej od reduktora i zobacz czy przy przełączeniu wydostaje się gaz, jeśli nie to w zależności od budowy instalki trzeba będzie podjąć różne kroki.

U mnie w ten sposób padł zaworek w reduktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak bezpiecznik będzie dobry to sprawdz czy do obu cewek zaworów

> dochodzi napięcie zasilające (powinno pojawiać się tylko na

> chwile w momencie przejścia na gaz i gdy zgaśnie powinno się

> odłączać, jeśli będziesz słyszał stukot zaworków to możesz ten

> krok sobie pominąć, ale często obie cewki są montowane w komorze

> silnika i na dodatek koło siebie więc cięzko na słuch powiedzieć

> która pracuje a która nie.

> Następnie odłącz przewód gazu fazy lotnej od reduktora i zobacz czy

> przy przełączeniu wydostaje się gaz, jeśli nie to w zależności

> od budowy instalki trzeba będzie podjąć różne kroki.

> U mnie w ten sposób padł zaworek w reduktorze.

teraz nie wlaczaja sie zadne elektrozawory ,auto wogule nie przelacza sie na gaz ,tylko caly czas chodzi na benzynie ,aha i swieci sie zielona dioda na kompie (al 700) nie wiem czy tak ma byc czy ma sie swiecic czerwona ,a co do bezpiecznika to raczej go nie mam bo nigdzie go nie widze mam tylko przekaznik hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smignij do gazownikow, podmienia przelacznik. Kiedys spierdzielila mi sie w nim elektronika i nie zalaczal elektrozaworow. Troche podlubalem i naprawilem robaczka. Wsio wrocilo do normy. Tak naprawde przyczyn moze byc duuuuzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.