Gripen Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 .... podczas skrętu, na biegu jałowym to jest normalna sprawa ? Chciałbym takie badanie opinii społecznej urządzic Własnie taka przypadłośc spotkała mnie i zaczyna mnie to meczyc, do tego stopnia, że jezeli nie naprawią to .......... no, się zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 > .... podczas skrętu, na biegu jałowym to jest normalna sprawa ? > Chciałbym takie badanie opinii społecznej urządzic > Własnie taka przypadłośc spotkała mnie i zaczyna mnie to meczyc, do > tego stopnia, że jezeli nie naprawią to .......... no, się > zobaczy przy mocnym skręcie tez tak miałem, znaczy że masz ustawiona dośc dużą czułość membrany i niestety siła odśrodkowa powoduje jej reakcję. Można spróbować regulować - przykręcić śrube od czułości a odkręcić obejście II st. Oczywiście trzeba potem sprawdzić czy dobrze chodzi na wyższych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 > przy mocnym skręcie tez tak miałem, znaczy że masz ustawiona dośc > dużą czułość membrany i niestety siła odśrodkowa powoduje jej > reakcję. Można spróbować regulować - przykręcić śrube od > czułości a odkręcić obejście II st. Oczywiście trzeba potem > sprawdzić czy dobrze chodzi na wyższych obrotach. A konkretniej ? Mam reduktor Lovato, taka czarna plastikowa sruba to do membran ? A co dalej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 > A konkretniej ? Mam reduktor Lovato, taka czarna plastikowa sruba to > do membran ? A co dalej ? tą fotkę to sobie chyba pulpicie umieszcze żeby było zawsze pod ręką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 śruba opisana jako regulacja biegu jałowego to własnie zawór obejściowy membrany II stopnia - gaz podaje pod ustawionym ciśnieniem z komory I stopnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 > śruba opisana jako regulacja biegu jałowego to własnie zawór > obejściowy membrany II stopnia - gaz podaje pod ustawionym > ciśnieniem z komory I stopnia Osłuchowo da rade to zrobić czy konieczny jest komputer ? Czyli skręcic od membran i popuscic tą od II stopnia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 > Osłuchowo da rade to zrobić czy konieczny jest komputer ? > Czyli skręcic od membran i popuscic tą od II stopnia ? odsłuchowo to se można radio potraktować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 > odsłuchowo to se można radio potraktować Poniał Przy ostatniej wizycie majster w desperacji zmniejszył nawet otwory kompensacyjne Ale nic to nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 > tą fotkę to sobie chyba pulpicie umieszcze żeby było zawsze pod ręką Ja tak zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > .... podczas skrętu, na biegu jałowym to jest normalna sprawa ? > Chciałbym takie badanie opinii społecznej urządzic > Własnie taka przypadłośc spotkała mnie i zaczyna mnie to meczyc, do > tego stopnia, że jezeli nie naprawią to .......... no, się > zobaczy Aha, przypomniało mi się: podczas testów z laptopem przy skrecie w lewo mieszanka sie zubażała, a w prawo wzbogacała. Co to sie oznacza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > .... podczas skrętu, na biegu jałowym to jest normalna sprawa ? wg. mnie to nie jest. jak kupiłem auto z instalacją to zdarzało się, że silnik gasł - mówił zresztą że tak będzie poprzedni właściciel. po doprowadzeniu auta i instalacji do właściwego stanu już nigdy nie zdarzyło mi się zatrzymanie silnika na wolnych obrotach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > Aha, przypomniało mi się: podczas testów z laptopem przy skrecie w > lewo mieszanka sie zubażała, a w prawo wzbogacała. Co to sie > oznacza ? no to właśnie oznacza że membranę siły bezwłdności ruszają w jedną albo w druga stronę a to oznacza że ona otwiera albo zamyka zaworek a to oznacza że gazu leci za dużo albo leci za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > no to właśnie oznacza że membranę siły bezwłdności ruszają w jedną > albo w druga stronę a to oznacza że ona otwiera albo zamyka > zaworek a to oznacza że gazu leci za dużo albo leci za mało Hmmm, no to skoro to jest oczywiste ciekawe czemu nie moga sobie z tym poradzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > Hmmm, no to skoro to jest oczywiste ciekawe czemu nie moga sobie z > tym poradzić ? bo może masz za duży mikser i nie za bardzo da się już zmniejszyc czułości membrany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > bo może masz za duży mikser i nie za bardzo da się już zmniejszyc > czułości membrany Hmmm, jak to stwierdzić moge ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > Hmmm, jak to stwierdzić moge ?? podłączajć laptop regulując i obserwując zachowanie się mieszanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > podłączajć laptop regulując i obserwując zachowanie się mieszanki Chyba musi na to popatrzeć ktoś świeżym okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > Chyba musi na to popatrzeć ktoś świeżym okiem najlepiej sam sie naucz, żadna filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > najlepiej sam sie naucz, żadna filozofia Chyba zakupie interfejs do instalki może byc przydatne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > Chyba zakupie interfejs do instalki może byc przydatne naprawde warto nikt ci tak nie dopieści instalki jak ty sam sobie. Przy okazji możesz wykryć wadę np własnie źle dopasowany mikser, łykniesz wiedzy a tego nikt nie odbierze. I będziesz mądry i bedziesz mógł dawać mądre rady na tym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2006 > naprawde warto nikt ci tak nie dopieści instalki jak ty sam sobie. > Przy okazji możesz wykryć wadę np własnie źle dopasowany mikser, > łykniesz wiedzy a tego nikt nie odbierze. I będziesz mądry i > bedziesz mógł dawać mądre rady na tym forum Dorwac jeszcze jakąs instrukcje obsługi Lov-Eco Pro i byłoby dobrze Program juz mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2006 Dzisiaj zmieniłem dolot powietrza - powietrze juz nie wpada do rury lecz jest elegancko zasysane - wiec problem z przygaszaniem silnika przy dojeździe odpadł. Ale pozostał dalej problem z opadaniem obrotów przy hamowaniu na luzie i przy skrecaniu na luzie. W środę postawię sprawę jasno - jezeli nie bedą potrafili zrobić, aby auto jeździło to .......... no Mam ubezpieczenie w DAS, więc nie ja się bede użerał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.