Skocz do zawartości

Czy przygasanie.....


Gripen

Rekomendowane odpowiedzi

.... podczas skrętu, na biegu jałowym to jest normalna sprawa ? Chciałbym takie badanie opinii społecznej urządzic hmm.gif

Własnie taka przypadłośc spotkała mnie i zaczyna mnie to meczyc, do tego stopnia, że jezeli nie naprawią to .......... no, się zobaczy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .... podczas skrętu, na biegu jałowym to jest normalna sprawa ?

> Chciałbym takie badanie opinii społecznej urządzic

> Własnie taka przypadłośc spotkała mnie i zaczyna mnie to meczyc, do

> tego stopnia, że jezeli nie naprawią to .......... no, się

> zobaczy

przy mocnym skręcie tez tak miałem, znaczy że masz ustawiona dośc dużą czułość membrany i niestety siła odśrodkowa powoduje jej reakcję. Można spróbować regulować - przykręcić śrube od czułości a odkręcić obejście II st. Oczywiście trzeba potem sprawdzić czy dobrze chodzi na wyższych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy mocnym skręcie tez tak miałem, znaczy że masz ustawiona dośc

> dużą czułość membrany i niestety siła odśrodkowa powoduje jej

> reakcję. Można spróbować regulować - przykręcić śrube od

> czułości a odkręcić obejście II st. Oczywiście trzeba potem

> sprawdzić czy dobrze chodzi na wyższych obrotach.

A konkretniej ? Mam reduktor Lovato, taka czarna plastikowa sruba to do membran ? A co dalej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> śruba opisana jako regulacja biegu jałowego to własnie zawór

> obejściowy membrany II stopnia - gaz podaje pod ustawionym

> ciśnieniem z komory I stopnia

Osłuchowo da rade to zrobić czy konieczny jest komputer ?

Czyli skręcic od membran i popuscic tą od II stopnia ? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .... podczas skrętu, na biegu jałowym to jest normalna sprawa ?

> Chciałbym takie badanie opinii społecznej urządzic

> Własnie taka przypadłośc spotkała mnie i zaczyna mnie to meczyc, do

> tego stopnia, że jezeli nie naprawią to .......... no, się

> zobaczy

Aha, przypomniało mi się: podczas testów z laptopem przy skrecie w lewo mieszanka sie zubażała, a w prawo wzbogacała. Co to sie oznacza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .... podczas skrętu, na biegu jałowym to jest normalna sprawa ?

wg. mnie to nie jest. jak kupiłem auto z instalacją to zdarzało się, że silnik gasł - mówił zresztą że tak będzie poprzedni właściciel. po doprowadzeniu auta i instalacji do właściwego stanu już nigdy nie zdarzyło mi się zatrzymanie silnika na wolnych obrotach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aha, przypomniało mi się: podczas testów z laptopem przy skrecie w

> lewo mieszanka sie zubażała, a w prawo wzbogacała. Co to sie

> oznacza ?

no to właśnie oznacza że membranę siły bezwłdności ruszają w jedną albo w druga stronę a to oznacza że ona otwiera albo zamyka zaworek a to oznacza że gazu leci za dużo albo leci za mało smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to właśnie oznacza że membranę siły bezwłdności ruszają w jedną

> albo w druga stronę a to oznacza że ona otwiera albo zamyka

> zaworek a to oznacza że gazu leci za dużo albo leci za mało

Hmmm, no to skoro to jest oczywiste ciekawe czemu nie moga sobie z tym poradzić ? hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba zakupie interfejs do instalki może byc przydatne

naprawde warto nikt ci tak nie dopieści instalki jak ty sam sobie. Przy okazji możesz wykryć wadę np własnie źle dopasowany mikser, łykniesz wiedzy a tego nikt nie odbierze. I będziesz mądry i bedziesz mógł dawać mądre rady na tym forum grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> naprawde warto nikt ci tak nie dopieści instalki jak ty sam sobie.

> Przy okazji możesz wykryć wadę np własnie źle dopasowany mikser,

> łykniesz wiedzy a tego nikt nie odbierze. I będziesz mądry i

> bedziesz mógł dawać mądre rady na tym forum

Dorwac jeszcze jakąs instrukcje obsługi Lov-Eco Pro i byłoby dobrze zlosnik.gif Program juz mam zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zmieniłem dolot powietrza - powietrze juz nie wpada do rury lecz jest elegancko zasysane - wiec problem z przygaszaniem silnika przy dojeździe odpadł. Ale pozostał dalej problem z opadaniem obrotów przy hamowaniu na luzie i przy skrecaniu na luzie. W środę postawię sprawę jasno - jezeli nie bedą potrafili zrobić, aby auto jeździło to .......... no zlosnik.gif Mam ubezpieczenie w DAS, więc nie ja się bede użerał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.